pátek 21. dubna 2017

OOTD: Jak jsem se zamilovala // Zcela čubačí triko

Znáte to, když objevíte něco tak úžasného, že to prostě musíte mít. Ještě intenzivnější to je, když onu věc objevíte někde ve virtuálnu. Pošlete nějakým směrem své finance a pak už jen čekáte a doufáte. Čekáte, doufáte, zas čekáte, pak chvíli proklínáte Českou poštu, a najednou je to tady. Balík. Tajíte dech. Trháte obal.

Přesně takhle jsem v úterý rozbalovala svůj poslední poklad z Votoče (dnes již funguje pod názvem Vinted). Bůh žehnej neschopnosti nějakého chlapce odhadnout svoji velikost!

A o co že to vlastně jde? Modří (IG sledovači) už vědí...



Star Wars triko. Retro a čub(a)čí. 

<3


Sotva jsem rozcupovala tašku, ve které bylo zabaleno, bylo jasné, co ten den oblékám. A jelikož bylo triko šťastné (Kometa 3:0 na zápasy), udělala jsem dle pravidla Vítězná sestava se nemění výjimku a další den ho oblékla znovu. A vyšlo to. Kometa má titul a já triko, co chci nosit až do roztrhání.

Všechno ostatní jsem ladila do neutrálna a totální jednoduchosti. Hvězda outfitu totiž byla jasná. První den Chewbaccu doplnil černý kabát a kulíšek. Druhý den byl sice bez čepice, ale o teplo se starala vínová parka a šedý kardigan (proklínejme nyní dvacet vteřin technologie za to, že se fotografie z brněnského dne D ztratily kdesi v kyberprostoru). 


Makeup: 100% Pure, Lily Lolo a Makeup Revolution
Černý choker - 99 Kč, eshop H&M (zde)
Hodinky CHPO - 1274 Kč (PC 1499), ZOOT (zde)
Kulíšek - 390 Kč, Youngprimitive (mí oblíbenci, jejich eshop stojí za omrknutí)

Jedu si hrbáč styl...aspoň že ten pes umí zapózovat.

Boty Baťa - 1919 Kč (PC 2399), kamenná prodejna
Kalhoty Haily's - 559 Kč (PC 699), ZOOT (zde)*
Triko - 145 Kč, z druhé ruky
Kabát F&F - 2999 Kč, Tesco
Brož se spartakiádním zajícem od qplusbodka - cca 100 Kč, designové trhy



Máte rádi Hvězdné války? A vidíte Chewbaccu anebo Žvejkala?
Mějte se co nejlíp!




* Máte-li pocit, že máte podobnou postavu jako já (170 cm, dlouhonohá, pozadí středně vyžrané) a koukáte-li na tento článek brzy po jeho uveřejnění, neváhejte a proklikněte si na ZOOT. V mé velikosti (XS) tam totiž jedny zbývají za 350! Za pokus určitě stojí. Sice můžu hodnotit jen sama za sebe, ale jsou vážně pohodlné. Kdybyste chtěli ještě další stovku z ceny dolů - nejen na tento kousek - šoupněte mi do komentářů maila a můžeme si vzájemně ,,doporučovat''.


5 komentářů:

  1. Bože, to ti závidím:D
    Takový skvělý triko, až se ho budeš chtít zbavit, mysli na mě:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máš smolíka, v tom půjdu do hrobu! (...ale jo, jsem s ním jako dítě, co dostalo kostým Spidermana - chci si ho brát všude :D)

      Vymazat
  2. Já prostě miluju tvůj styl! Tričko i pejsek jsou frajerský. 8-)

    OdpovědětVymazat