pondělí 13. března 2017

Žiju! // Radosti leden & únor 2017

Tak zas jednou - po měsíci - něco píšu.
Přežila jsem totiž jak náročné putování po Srí Lance, tak i následné intenzivní nicnedělání na Maledivách. Zmíněné nicnedělání bylo výrazně posíleno skutečností, že mi na dovolené klekl notebook, a já tak nemohla dělat ani zábavné věci (blog), ani ty potřebné (bakalářka). Teď už jsem ale zpět a můj počítač také. Oba nakonec bez ztráty paměti. Uf.




Během té doby se toho stalo hodně. O dovolené samotné se rozepíšu podrobněji v příštích týdnech. Užívala jsem si toho ale více. Tak rychle hrnek s něčím horkým (teda tohlencto jarní počasí, ts) do ruky a jdeme na to.

- - -

Hned dvě věci, které mě bavily na dovolené, jsem si přenesla i domů. Tou první jsou všemožné zelené rostliny. Palma, kterých bylo v obou zemích kolem stále dost, se mi do bytu nevejde. Zvolila jsem tedy prostorově méně náročné kusy.




Rostliny jsem si přinesla z velkoobchodu Vonekl. Odtud je i geometricky plastický růžový květináček. Ten pruhovaný je výtvorem FOR.REST design (web tady) . Jejich kousky jdou v Česku nejsnáze sehnat na Bonami (tady). No a ty malinké bílé květináčky dole možná poznáváte sami - prodávají je rovnou i s rostlinkami (z nichž byly dvě uhynulé nově nahrazeny) v každé IKEA. Balení po třech stojí 149 Kč (víc tady). 




Druhou věcí, které jsem na dovolené nejen propadla, ale kterou jsem tam dokonce i úplně poprvé objevila (velké díky Googlu za Hudba play rádia!) je kapela Jananas. Baví mě rozdílné polohy jejich tvorby a obrovská zručnost při práci s texty. Že je doporučuju je slabé slovo.


Foto: David Konečný

Oslí můstek na dalšího oblíbence je nasnadě. To do list. Vím, že sdělením písně PoÚtStČtPáSoNe (klip tady) rozhodně není pořádně se zaúkoluj!, ba právě naopak. Ale jsem tak neorganizovaný člověk, že se mi podobná věc prostě hodí. Deníček je ze Zootu (tady) , a stojí za ním veselí a na první pohled rozpoznatelní Happy Jackson. Stál mě 254 Kč /PC 299 Kč/ a tímto jeho pořízení prohlašuji za nejlepší počin roku 2017. (A to nejen svůj. Prostě celkově. Nejlepší počin roku.)


(Momentálně je ten můj vyprodaný, ale třeba tento je mu dost podobný.)


Posledním oblíbencem - byť ve srovnání s ostatními z tohoto měsíce je to takový odstrčenec v koutě - je seriál Semestr. Má jen šest pětadvacetiminutových dílů, takže ho snadno sjedete i v tahu jako já. Nechci nic moc prozrazovat, ale pro navnadění řeknu alespoň to, co je stejně v každém popisku: vztahové drama snímané prostřednictvím monitoru počítače a plochy mobilního telefonu. Opravdu zajímavá a aktuální svět mladých reflektující forma. Obsah se mi líbil někdy více, někdy méně, každopádně si ale dám Semestr s odstupem času ještě jednou. (a fakt doufám, že jen ten s velkým S)


Foto: Ondřej Horák / Stream.cz







P.S. Ti nejvšímavější z vás určitě zaregistrovali, že kaktusu nahoře chybí jedno uskupení trnů. Dám vám radu, která vám určitě bodne. Když vám padá kaktus, nechytejte ho.

P.P.S. Náš pes má dnes adoptiny. Gratulace přijímáme poštou, podpisy až na letišti, děkujeme.

P.P.P.S. Pokud byste taky chtěli slavit adoptiny (a ne jenom ty otřepané narozeniny), mrkněte třeba na fejsbuky Buldočí naděje!

Mějte se krásně a pište, co vy a první čtvrtina roku 2017.


4 komentáře:

  1. Kaktusy miluju, jen nechápu, proč mi vždycky taky zdechnou :D se zalíváním i bez... Jako seriál doporučuji Kosmo - taky jen pár krátkých dílů, ale strašně vtipný :)

    Zápisky z cest a života v Anglii ⇨ Secrets of M

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S kaktusama je to těžký, z toho si nic nedělej. Já měla s tou první skupinkou úspěšnost 30 %. :D Za tip moc děkuju, seriálů není nikdy dost :)

      Vymazat
  2. Musím se přidat ke kaktusovým nešťastníkům:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ony jsou ty kaktusy tak půvabně rozkošné, že jim to věčný zdechání rády odpustíme... :D

      Vymazat