úterý 21. března 2017

Lush: Ultrabland odličovač / čistítko



Vegan: ne, jen vegetariánské
Cena: 295 Kč / 50 ml (tzn. 590 Kč/100ml)
555 Kč / 100 ml
Odkaz: zde (cz)


Ultrabland je zcela ideální záležitost pro ty, které už nebaví mýdlo nebo micelárka. Zároveň je i řešením pro ty, které děsí všechny ty věci, co se najednou o micelárních vodách píšou - tedy alespoň od té doby, co spadly z piedestalu všech koupelnových skříněk.

Použití je úplně snadné: naberete malé množství krému, rozprostřete ho po obličeji a pak setřete a smyjete. Když nejsem nalíčená, vezmu jen opravdu malinko, rozetřu, spláchnu vodou a hotovo. Když mám makeup, ještě dotahuji pozůstatky vatovým tamponkem politým olivovým olejem a vodou. To je ale jen takový doplněk - Ultrabland s sebou z pleti vezme opravdu téměř vše. Rychle a snadno. (A rozšudláte - a pak smyjete - s ním i voděodolnou řasenku!) Skoro nejvíc mě na něj ale těší, že při jeho používání vyplácám mnohem méně vatových tampónků.

I když je mastný, po smytí rozhodně nezapomínám na krém (pleť by mi to druhý den totiž připomněla sama)!




Jak už padlo, jeho použití je příjemné a snadné. Navíc - a teď ťukám úplně na všechno - se mi po asi třech týdnech jeho používání i zklidnila pleť. Balení vydrží docela dlouho. Po skoro dvou měsících používání (cca šest dní ze sedmi) bych tipla, že mi tak další tři až čtyři vydrží. Až mi bude docházet, objednávám další. Rozhodně.






2 komentáře:

  1. Lush je moje srdcovka (od šampónů až po pleťové masky), ikdyž momentálně mě dost láká Body shop, který je v Uk dost oblíbený...

    Zápisky z cest a života v Anglii ⇨ Secrets of M

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To úplně chápu. Body Shop má spoustu voňavých věcí a není moc drahý. Párkrát jsem po něm už na letištích a online pokukovala, ale co patří pod L'Oreal (který testuje), dost mě to odrazuje. :/

      Vymazat