pondělí 6. února 2017

Dm box zima 2016

Já vyhrála! Už podruhé! Stálo to za to?


Pokud máte štěstí a jste po registraci do soutěže pátí v pořadí, vyměníte tento dm box za dvě stě bodů. Aby je člověk získal, musí v drogerii utratit v nejhorším případě čtyři tisíce, často se ale objeví způsoby, jak získat body navíc. Box by měl mít dle webu dm hodnotu ,,bezmála 500 Kč''. Co tedy bylo uvnitř?


Věcí je to hromada, tak pojďme postupně. První hromádka patří vlasům.

Pantene pěnový balzám. Jedná se o malé cestovní balení o obsahu 50 ml. Oplachovací pěna je určena pro vlasy se sklonem k maštění. Nakolik platí, že ,,díky lehoučké textuře vlasy dokonale ošetří bez jakéhokoli zatížení'' zjistím. Na první pohled můžu jen říct, že malé balení je skvělé na dovolenou, na kterou zítra vyrážím. Otestován tedy bude tam. Jen nevím, jestli mnou. Ve složení má alkohol a to se mi úplně nelíbí. Vlasy mám jemné a opečovávám je spíš hennou a přírodními oleji, než alkoholem a silikony.
(180 ml balení stojí v dm 80 Kč)

Balea šampon a balzám na vlasy 2v1 Med a chia semínka. Ta kombinace je spíš snídaňová, ale proč ne. Šampon slibuje hebkost, lesk a zdravý vzhled. Cílí na majitele vyčerpaných vlasů. (No jo, fakt píšou vyčerpaných!) Když už nic jiného, je bez silikonů. Takže jde zatím do šuplíku a pak ho nejspíš pošlu dál (příteli, rodině, někomu přes Vinted). Obsahuje SLS a alkohol. Voní jemně.  

Linziclip skřipec do vlasů midi pro středně husté a husté vlasy. Nemám husté vlasy. Nenosím skřipce. Nabídnu ho tedy mámě na dovolenou, jinak poputuje na Vinted jako dárek k nákupu (ten skřipec, ne máma).
(cena na webu 79 89 Kč)


Hromádka 2: pleť a tvář (vyslovuji stylem švih a práásk!!)

Vzoreček makeupu Rimmel Fresher skin. Nepoužívám, ale tak vyzkouším. Co bych byla za ekologa, kdybych vyhodila něco jen proto, že to pro mě není dost eko..

Balea balzám na rty Višeň. Limitovaná edice! Velká trefa. Ihned přihazuji do kufru, protože moc hezky voní a balzám navíc se neztratí. I když jsem si na cestu už koupila jeden balzám od Crazy Rumors. Ale známe to: jeden do batohu, jeden na pokoj, ... Je jen škoda, že nebarví. (Tyhlencty červený obaly...člověk se těší a ono nic.) 
(cena v dm cca 30 Kč)

Neutrogena visibly clear Pore & Shine čistící gel. Slibuje dlouhodobé zmatnění jinak mastné pleti. Na tento problém mi pomohlo až pravidelné hydratování za pomoci hroznového oleje a Krásné slečny z Havlíkovy apotéky, ale uvidím, zda ho před létem nevyzkouším. I když je fakt, že složení začínající stejně jako drogérkové šampony - tedy voda, SLS, ... - na mě nepůsobí nejlépe.
(cena na webu 149 159 Kč)

Dermacol Longlasting Intense Color oční stíny a linky 2v1. Balení působí hezky a prakticky. Z více nabízených na mě vyšla tmavě modrá barva. Tužka je úplně matná. Většinou používám buď nenápadné barvy v matu anebo trochu nápadné v lesku. Takže pro mě naprostá novinka. Při zkoušení na ruce má poměrně intenzivní barvu a nerozmazává se. Ale na oko se samozřejmě tlačí jinak než na ruku, tak uvidíme.
(cena na webu Dermacol 99 Kč, původní tvrdí 149 Kč)



Hromádka 3: vše alespoň částečně péče o tělo

Balea Sweet Wonderland krémový sprchový gel. Voní jako takové ty sladší toaletní vody pro malé holky. Jen o dost jemněji. Má soupeře v mých Lush zásobách, ale rozhodně není bez šance. Ta vůně je hezká. Určitě u mě zůstane.
(cena v dm 25 30 Kč)

Nivea antiperspirant antitranspirant invisible for black & white. Výhodou mého věrného Jason deodorantu (tohoto) není jen složení, ale i to, že ubývá děsně pomalu. Hliník prostě není můj kámoš a tak tento antitranspirant od Nivea radši předám někomu, koho složení tolik netankuje.
(na webu 60 Kč)

Nivea krém na gesicht. (tomu slovu já prostě neodolám) Dle cedulky je dokonce nejen na tvář, ale i na ruce a tělo. Na obličej si ho dávat nebudu, na ten už mám ověřené jiné produkty, ale rozhodně ho beru s sebou (opět kvůli velikosti balení) alespoň na ruce a tělo. Připomíná mi trochu ty malé plechové krabičky, ve kterých býval krém od Nivea dříve (anebo ještě pořád je?). Složením mě žel moc neoslovuje, ale ta krásně jednoduchá dózička...

Kamil krém na ruce Antiage s Q10 a vitamínem E. Žádnou výraznou vůni jsem nezaznamenala, ruce nechal mastné jen chviličku. Vezmu si ho k posteli, dokud si neobjednám další Helping Hands z Lushe. Ten je totiž senzační. Mimochodem. Ale o tom určitě někdy napíšu více.
(cena na webu 35 Kč)

Weleda univerzální krém. Spokojenost. Samozřejmě díky složení. Není perfektní, líbí se mi víc produkty, které jsou opravdu jen z toho nejúčinnějšího a nejnutnějšího, ale co nadělám. Obsahuje violku, heřmánek, měsíček a včelí vosk. Dá se použít nejen na pokožku těla anebo na tvář, ale i na ruce a rty. Tip na zadní straně: dá se použít jako pleťová maska. Nepíšou jak, ale dá. Což je fajn.
(cena na webu od 129 Kč)


Hromádka poslední: jídlo!
No ano, dočkali jsme se. 

Emco tyčinka 100% ovoce Jahoda. Jaké zklamání, že tyčinka 100% ovoce jahoda je nakonec z poloviny z jablek, z 42 % z rozinek a jen z 8 % z jahod. Jistě, výrobce o 100% jahodové tyčce nikde nic nepsal. Jen dělá vše pro to, aby měl kupující takový dojem. Když to pominu, složení je fajn. Už jsem je měla a je to důstojná náhrada ovoce, když zrovna není k dispozici.

Good morning blended breakfast. Bereme s sebou. Už jsme zkoušeli ten s vločkami. Má trochu zvláštní chuť, když si ale člověk po pár cucech zvykne, je to fajn. Balení je hodně praktické. Tato svačinka (snídaně) je s příchutí řecký jogurt, mango, chia semínka, takže jsme zvědaví. (Jsem už nějakou dobu bezlaktózová, proto ten přechod do plurálu. Přítel ochutná, já podám report.) Každopádně je příjemné, že je bez přidaného cukru. Jablečné pyré, které je zásadní složkou, je totiž sladké dost.


Celkově jsem spíše spokojená, protože to, že někomu něco dám, mě potěší v podstatě stejně, jako když to použiju sama. Samozřejmě bych radši krabici, ve které budu nadšená naprosto ze všeho, ale to by - vzhledem k mým nárokům - asi vyžadovalo na míru vybírané rostlinné a/nebo netestované produkty. Takže: nevíte o nějakém takovém balíku? Třeba na bázi měsíčního předplatného.



Ucházeli už jste se někdy o dm box? A uspěli jste?
A jak se vám líbí tento?


P.S. Pokud by vás zajímalo, co za hvězdnýho bombarďáka je to tento týden v kalendáři na fotkách nahoře, tak vězte, že svůj týden slávy má zrovna náš adopťák Rick!

P.P.S. Kdybyste si náhodou chtěli vyměňovat pohledy i s dalšími adoptovanými fešáky, mrkněte na eshop Buldočí naděje. Sice jsou tam momentálně už jen kalendáře na zeď, ale třeba vás něco zaujme a uděláte tak dobrý skutek. Buldočí naději najdete i na facebooku.


4 komentáře:

  1. Také jsem vyhrála DM Box :) plánuji o něm článek, ale tak rychlá jako ty fakt nejsem :D :)

    Večer jsem vyzkoušela Balea šampon a dneska musím říct, že vlasy po něm mám krásně jemné :)

    OdpovědětVymazat
  2. Uch, 200 Bodu, to budu mit tak za sto let. :D Kartu mam rok A pul, ted jsem se slavnostne ostala pres stovku, a to nakoupeni velkych zasob..d

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak bacha, tusim, ze po 2 letech se body mazou...takze lepsi vyuzivat, nez nechat propadnout :)

      Vymazat
    2. S tím, že za nějakou dobu propadají, žel musím souhlasit. Ale vždy berou ty nejstarší, tak to není taková hrůza. Vyšplhala jsem se v klidu až někam nad 900 bodů, po dvou dm boxech a pár dárcích za body už to ale takovej oheň není :D Můžeš zkusit koukat na to, za které značky zrovna dávají více bodů. Dlouho měli bio produkty za dvojnásobek, teď k 25. narozeninám mají za některé značky i desetinásobek! :)

      Vymazat