čtvrtek 5. ledna 2017

Radosti: prosinec 2016



Dvě slova, která shrnou celý můj prosinec: deka a Vánoce. U toho druhého si představte stovky srdíček kolem, u deky zase pididvoječku. Proč?



Vezmu to popořádku. Škola se mi pomalu blíží ke konci a já se v prosinci čím dál častěji dostávala do stavu, kdy toho mám dělat tolik, že radši nedělám nic. Z téhle činnosti na mě občas padne deka. A tahle poslední stála za to. Byla to totiž deka². To proto, že jsem ještě navíc byla nemocná. Čili pod dekou pod dekou. Chrchlaje. No, aspoň že se už blížily ty Vánoce.


Za těch posledních pár let, co žiju s přítelem, se ze mě totiž stal takový malinký vánoční maniak. Dárky mám už v listopadu (což samozřejmě neznamená, že je nebalím cca dvě hodiny před tím, než se budou rozbalovat). Světýlka máme alespoň ve dvou místnostech. Dekorace všude. I na psech. K tomu máme doma Vánoce ve vzduchu (svíčky), v hrnku (svařák) i na talíři (cukroví, které sice skoro nejíme, ale rádi na něj koukáme). Proto pokud vám to zase pro jednou stačilo a rok o ničem podobným nechcete slyšet, sjeďte si rovnou na komentáře a napište mi, ať se jdu vycpat. (nepůjdu)


Na trzích jsme byli dvakrát. To je neskutečně mizerný výkon. Alespoň na nás. Celý rok se na ně totiž intenzivně těšíme (ano, i teď už se těšíme na příští). A pak jdeme dvakrát. Skandál!

I za ty dvě návštěvy jsme ale něco málo stihli. Třeba ochutnat několik Turbodrinků, zjistit, že ani jeden bramborák nechutná jako domácí, anebo vzdychat spokojeností na Moraváku. Ten se totiž povedl. Nejvíc času jsme asi trávili ve stanu s jídlem. Zkusili jsme toho víc, ale v paměti nám zůstává sekaná. Jídlo jednoduchý jako facka a přitom taková dobrota. Tak znovu díky, Soul bistro! :)



No a k našim Vánocům snad jen to, že po mém krušném prosinci to byla krásná pauza. Byli jsme v klidu a spolu. Prostě vše tak, jak má být. :)

Po zjištění, že pod stomem není žádnej plyšák. (nebojte, dostali ho)



Modrá ocel (těch záhybů si nevšímejte!).

Výběr cukroví od maminky. Protože tomu se žádný nevyrovná. (btw vanilkový rohlíček vlevo, houba, srdce a strom jsou od Nebeských dortíčků)
Stromek mi bude chybět. Už za pár dní...se slzou v oku... 

Než se rozněžním z toho, že už je zas po Vánocích: jaké jste je měli vy?
(A jestli neslavíte Vánoce, tak cokoliv jiného, klidně zahájení hibernace! :))




1 komentář:

  1. Bezva článek a shrnutí :-)
    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat