středa 25. ledna 2017

OOTD: Plísňáče jsou zpět!


Cítím se stará. Žiju totiž už dost dlouho na to, aby mi svět kolem zcela změnil názor na nějaký módní trend. Konkrétně na plísňáče. Jako mladší jsem při pohledu na ně (samozřejmě jen na fotografiích) dostávala záchvat smíchu. A teď je sama nosím. I když teda jen takovou light verzi.


Kabát F&F - 2999 Kč, Tesco
Čepice - 120 Kč (PC 399 Kč), Lindex
Šála C&A - 350 Kč, C&A kamenný obchod
Crop top Pull and Bear - 90 Kč, sekáč (vinted)
Kalhoty terranova - 70 Kč, sekáč (vinted)
Boty Pieces - 459 Kč (PC 1529 Kč), ZOOT


Co vy a plísňáče?
A říkáte jim plísňáče, anebo plísňáky?


7 komentářů:

  1. Plísňáčům [plísňáky zní divně :D] jsem dala šanci, konkrétně nějakým z Tally Weijl, světle modré, ale ke všemu vypadaly hrozně, takže musely pryč. Jestli kvůli "potisku" nebo hroznýho střihu, kterých z mých nohou dělal neořezaný kebaby, už nevím. :D
    Ty tvoje ale vypadají dobře a moc ti sluší. :) Určitě je nos.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neořezaný kebaby mě dostaly :D :D
      Moc děkuju. Nemysli si - je spousta věcí, které dávám obratem pryč, protože v nich vypadám divně. To se prostě stává. Aspoň na nás potom vynikne ten pravý skvěle padnoucí kousek. :)

      Vymazat
  2. Moc se mi tyhle kalhoty líbí. I tobě ohromě sluší :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  3. Mášš moc krásné vlásky =)

    http://xoxoronnie.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Při čtení tohoto komentáře se mi zaleskly oči. Měla jsem totiž nehodu. Nehodu s hennou. O téhle tragédii už brzo sepíšu pár řádků...myslete na mě.
      ... :D

      Vymazat