úterý 31. ledna 2017

Lush: Mr. Sandman tělový pudr



Vegan: ano
Cena: 265 Kč/40 g (odpovídá 100 ml lahvičce)
Odkaz (není, jde o vánoční limitku)

Pana Sandmana - i když já mu infantilně říkám Pan Usínáček - jsem ukořistila v rámci povánočních výprodejů. Stál mě 132.5 Kč, což není nijak překvapivé, jelikož výše výprodejových slev - 50 % - je snad každému Lushoholikovi / každé Lushie známá. :)

Pudr má stejnou vůni jako třeba legendární sprchový gel Twilight. Takže jemná, spíše sladší a relaxační až uspávací. Snadno rozpoznáte levanduli, vanilku a heřmánek. Pudr v sobě má malinké třpytky, které jen tak nesetřesete. V kombinaci s krémem Sleepy (a sprchou s Twilight) vám nedá šanci probdít noc.



 Jsem moc ráda, že ho mám. Krásně voní a z jeho používání se stal malý večerní rituál. Za plnou cenu bych ho nekoupila, za obdobně zvýhodněnou bych neváhala. Nepovažuji ho samozřejmě za věc pro můj život nezbytnou. Jeho jedinou funkcí je v podstatě vůně (dobře, a třpytkatost :)) a tu lze zajistit i jinak. Třeba svíčkou anebo krémem. Dokud ho ale nevypotřebuji, má čestné místo na mém nočním stolku.




1 komentář: