pátek 2. prosince 2016

Radosti: listopad 2016

Fotka není moje, autora jsem nenašla. hešteg profešnl


To, co je na listopadu nejlepší, je na něm zároveň i nejhorší. Naplno už se totiž rozjela sezóna svetrů a čepic. Odborně se toto období označuje jako zababošovávací. :) A abych v jeho zvládání byla jen lepší a lepší, pořídila jsem si další velkou šálu. Balím se do ní tak kreativně a intenzivně, že ji jistě brzy uvidíte v některém OOTD.


*** SLINT ALERT! ***

Cukroví - Kokino & Nebeské dortíčky

Přestože moje babička i máma (ano, TA máma, která na první pokus takhle zvládla makrónky) dělají úžasné cukroví, letos jsem si poprvé i nějaké koupila. Teda vlastně objednala. Kdybych ho koupila, do Vánoc by vážně nevydrželo /pochváleny budiž obě cukrářky, které mi své cukroví předají až osmnáctého a dvacátého třetího a zvýší tak pravděpodobnost, že na Štědrý den zbude/. A co že tedy konkuruje umu mojí maminky? :)

Zdroj: fb Kokino
Kdo zná, ví. Kdo nezná, o dost přichází. 

Kokino na Vánoce nedělá úplně tradiční cukroví, rozhodli se pro mini verze svých čokoládových dortíků a pro pusinky. Cukroví od Kokina jsem se rozhodla koupit právě proto, že máma naprosto miluje jejich čokoládový dortík se solí. A uznejte sami, že nedat mámě pár kousků téhle dobroty v mini velikosti by bylo (po tom všem, co mi za rok napeče a doveze) prostě na facku. :D

Zdroj: fb Kokino
Pokud už nestihnete objednat, určitě doporučuji ta ,,běžná'' Kokina alespoň vyzkoušet v některé z brněnských kaváren, čajoven a restaurací, kde je vedou. Seznam těchto podniků najdete tady.

Zdroj: fb Nebeské dortíčky

Kilo - množství tak akorát na ochutnání :) - tradičního vánočního cukroví od Nebeských dortíčků má tu výhodu, že je vegan. Očekávám od cukroví ztělesnění protiargumentu na omílané ,,Bez másla to nejde.'' Jejich cupcaky jsou totiž také vegan a jsou do-ko-na-lé. Vážně. 

Zdroj: fb Nebeské dortíčky

Rozhodně je zkuste. Takhle se na vás budou smát ve výloze asi patnácti brněnských podniků - seznam zde.

*** KONEC SLINT ALERT! ***


PředVánoce


Jo, jsem ten typ, co to prožívá. A vánoční mám nejen celý prosinec, ale už druhou půlku listopadu. Krom toho, že alespoň jednou týdně piju svařený cider, 24/7 vymýšlím výzdobu, a na vánoční trhy jdu hned, jakmile to jde, se samozřejmě i mentálně věnuji dárkům. Kupuji, vymýšlím, plánuji. A taky píšu Ježíškovi. Protože byť mám vážně silný pocit, že další věci už v bytě nepotřebujeme (a co potřebujeme, to si koupíme přes rok), příbuzní se ptají. A něco jim říct musíte, že jo. Abych nebyla ten typ, co řekne ,,nic'' (ty všichni milujeme) vymýšlím, co by mi daná osoba tak mohla přes Ježíška poslat. Občas z toho žel vyjde to, že skončím na zahraničním webu. Vím, že některých věcí se mé okolí bojí. Třeba těchhle internetů. A tak jsem zase jednou řádila na Urban Outfitters. /brzy o tom napíšu více!/ 



Dvě největší listopadové Radosti si žel nechám na později. 

První: mini dovolená v Praze. Bylo to fajn. Tak by se to sice shrnout dalo, ale já radši řeknu víc. Protože kdybych to plánovala znovu, ráda bych se inspirovala z obdobného článku. :) 
Druhá: poměrně významná životní událost. Je to ale spíš materiál na S hrnkem v ruce, takže o tom taky až někdy později. 


Jaký byl váš listopad? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat