čtvrtek 29. prosince 2016

OOTD: Konec roku v krajce


Moji milí, vracím se s několika věcmi na srdci.

1) Mrzí mě, že se vůbec musím vracet. Poslední dobou jsem toho sice spoustu nafotila a napoznámkovala, ale na blog mi nic z toho nějak nevyšlo. Ale tomu je teď konec. Jsem zpět. A se slušnou zásobou témat. No tak hurá.
2) Outfitový článek před pauzou i po ní. A to fakt nejsem žádný módní guru. Co už.
3) Zkuste říct název článku pětkrát po sobě!
4) Nachystala jsem si plno věcí na Vánoce. A teď je to passé. Tak za rok...
5) Jaké jste vlastně měli Vánoce?
6) A jaký budete mít konec roku? A co ten další? Co plánujete? A co neplánujete, ale tak nějak počítáte s tím, že to stejně přijde?
7) No a konečně: níže i výše vidíte můj tip na outfit třeba na Vánoce (na ty jsem ho využila já) anebo na Silvestra a celkově oslavy konce roku. Snad se bude líbit anebo vám alespoň bude inspirací.


Krajkové šaty - cca 1500 Kč, kamenná prodejna Iron Fist (cz eshop)

Doplnila jsem obyčejným upnutým bavlněným trikem s dlouhým rukávem a třpytivým náhrdelníkem. 


Šaty na ramínka v podstatě nenosím a tak všechny, byť sebekrásnější, které jsem stihla nashromáždit, z mého šatníku nakonec zase postupně zmizely. Teda až na tyhle. Neměla jsem to srdce. A letos na Vánoce...jako bych je našla. :)


Mějte se krásně a do příštího roku přeju jen to dobré!



4 komentáře:

  1. šatky sluší!
    Těším se na nové články.
    Po novém roce zkusíme dořešit ten vzhled což,:)
    Já toho mám sice trilion, ale nějak bychom to mohly dát do kupy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :)
      Však už jsem si na tebe dneska vzpomněla, ale říkala jsem si, že to nechám až na leden, ať máš aspoň přes Vánoce o jednu starost míň. Přeju tedy co nejklidnější zbytek roku! :)

      Vymazat
  2. Hmm, nádherné nohy - a šaty taky, samozřejmě! :)
    Já konec roku strávila prakticky - v teplácích. :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No.. :D ..děkuju. :) Já byla v prosinci pořád nachcípaná a tepláků už měla dost, takže bylo fajn mít změnu. :) Snad sis příchod nového roku užila i v nich! :)

      Vymazat