úterý 1. listopadu 2016

Vyhlášení výherců: Připravit pozor PODZIM!

Stejně jako minule (tedy u letní giveaway) jsem i tentokrát čekala na poslední opozdilce a losovala co možná nejpozději. A tady je výsledek!


Radost mi udělal fakt, že jelikož jsme se dostali přes hranici patnácti zájemců, výherkyně jsou dnes dvě. Větší zájem o giveaway mě celkově potěšil - při čtení některých komentářů jsem se nemohla přestat culit. Horší to bylo s komentáři, které obsahovaly jen polovinu mnou požadovaného minima: byl v nich sice kontaktní mail, ale už ne odpověď na mou otázku. I když mě to mrzelo, musela jsem tyto komentáře ze slosování vyřadit. Jednoduše proto, že by to nebylo fér k ostatním.

Vraťme se ale na veselejší vlnu. Kdo tedy vyhrál?

.
.
.
.
.
.

Druhou cenu získává Mariana a první Úžasňačka Radka!

Výherkyním moc gratuluji a zároveň všem děkuji za zájem a důvěru v mne vloženou prostřednictvím odběru. :)



/ Radka je mimochodem živoucím důkazem toho, že Randomizer si nevybírá a tak mají opravdu šanci i ti, kteří technice nevládnou. :) /

Žádné komentáře:

Okomentovat