pátek 4. listopadu 2016

Radosti: říjen 2016


Říjen je pro mě lenivej měsíc. Začíná být zima a já jsem - jako ostatně každý rok - překvapená. Aspoň půlku měsíce jsem trávila všechen čas, co jsem jen mohla, zalezlá doma. Nap all day, sleep all night, party never. Toť mé heslo. Teprve na přelomu října a listopadu si na venkovní teploty zvykám a začínám si zimu užívat.

A protože mi všechny věci tento měsíc vyšly tak trochu materiální, přemýšlela jsem nad nimi i jinak. /A pokud vám to přijde jako klišé, v podstatě se nedivím. Ale já to jako ty otřepaný fráze prostě vnímám. :) /


Barety // Zkoušet nové věci


Barety se mi vždycky líbily. Měla jsem ale pocit, že by mi neslušely. Přesně tak, že BY mi neslušely - nikdy jsem si ani žádný nezkusila. Až tento měsíc. Měla jsem z jednoho, který jsem si vrazila v kabince na hlavu, tak dobrý pocit, že jsem si rovnou vzala všechny barvy, ve kterých byl. Respektive všechny, které zvládnu unosit a sladit. To jen pro jistotu, než mě zase přepadne pocit, že něco takového nosit prostě nemůžu.

Vínový baret jste mohli vidět v akci v jednom z mých říjnových outfitů - zde. Barety jsem kupovala v Gate a každý mě vyšel na 168 Kč.


Svíčky // Cítit teplo domova


Více tmy = více svíček. I když nechávám hořet jen jednu, za těch pět hodin, co hoří (od pěti do desíti) silně provoní celý byt. Svíček jsem v říjnu pálila víc, nejvýraznější byla ale kupodivu ta, kterou jsem bez delšího zkoumání hodila jen tak do košíku v déemku. /Čili žádný sojový vosk a ruční výroba se nekoná./

Je to Air Wick Essential Oils Infusion Vanilka a hnědý cukr. Voní trochu voskově, trochu sladce a trochu teple /a ne, není to tím, že čmuchám příliš blízko svíci - pocit tepla mám při prvním nadechnutí po vchodu do místnosti/. Cenu si už nepamatuju, ale na internetu jsem našla balení dvou kusů za 175 Kč, takže do stovky asi bude.



Brože // Nebát se být výraznější


Cože? Brože! Konkrétně tři brože od LopLop (podobné od tohoto výrobce můžete nakoupit tady). Na Fleru mám věčně naplněný košík a ve chvíli, kdy si chci udělat radost, si jen vyberu prodejce a kupuji.

A když už mám ten minimalistickej kabát a spoustu jednobarevných pokrývek hlavy... Hororový Očař mě stál 133 Kč (sleva z 266), Free hugs a Blogger každá 122 Kč. A ten pocit, že jste podpořili českého tvůrce..a že to, co jste si hrdě připnuli, nemá kde kdo... To je k nezaplacení. :)



Provázek a minikryglík // Radovat se z maličkostí


Tohle jsou naprosté blbůstky, ale přesně takovéhle drobnosti mi dělají radost. Ta první je v podstatě výsledkem zcela všedního scénáře. Zaplétání vlasů spojené se soustředěním se na něco úplně jiného. Dojetí až na konec vlasů. Rozhodnutí se, že si cop nechám. Hledání gumičky v dosahu ruky. Nenacházení gumičky v dosahu ruky. Zahlédnutí provázku, kterým byla převázána svíčka. Ha!


A mimochodem: budiž vám tato fotka jednak povzbuzením, že nemusí být vše dokonalé, a jednak i ponaučením, že šmiknout si jen tak bez rozmyslu na Nový rok ofinu není nejlepší nápad. Ale co - vlasy dorostou a z neupraveného /a neupravitelného/ copu se nestřílí.


Až nepochopitelnou radost mi dělají některé sklenice na malé pivo. Moc si to neumím vysvětlit, ale asi to bude tím, že je to v podstatě miniatura velkého chlapáckého půllitru. A zpravidla čím kulatější, tím srandovnější.



Star wars balicí papír // Nechat se unést


To jsem takhle měla vizi, že budu mít na Vánoce zase úplně jednoduše a minimalisticky zabalený dárky. A pak jsem v Pepcu uviděla Star Wars papír za 19 Kč. A je posekáno. Jednoduše zabalený dárek tak dostane letos jenom babička, která by u Star Wars nevěděla, o co jde.



Rtěnka 100% Pure // Jít správným směrem


Přeorientovat se postupně na přírodnější kosmetiku mi přijde jako krok správným směrem. V podstatě ale nemířím jen na přírodnější produkty, ale i na 100% zodpovědné výrobce. Proto si třeba nechci kupovat produkty od značek, které vlastní někdo, kdo prodává v Číně (protože Čína má povinné testování produktů na zvířatech). Orientovat se v tom, jak jsou věci doopravdy, je trochu složité, protože nikdo o sobě jen tak neřekne, že na zvířatech testuje. 100% Pure je v podstatě esencí toho, kam se chci v rámci kosmetiky posunout.

Nový přírůstek do šuplíku tekutých rtěnek je z druhé ruky (z votoče). Jako novou jsem tuhle tekutou rtěnku v odstínu Ganache koupila za čtyři stovky (nová stojí v eshopu 100% Pure 690 Kč, odkaz zde). Rtěnka voní jako pralinka a má krásně intenzivní starorůžovou/růžovou barvu.




A jaký byl váš říjen? 


4 komentáře:

  1. Ty barety a brože jsou nádherný! Taky jsem se hecla, že si jeden koupím - riskla jsem Ali - a teď netrpělivě čekám, až mi přijde. :D Snad posbírám i odvahu si ho vzít jednou mezi lidi. (Černý - 60,-, no neber to.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, děkuji. :) Oblečení bych z Ali asi neobjednala, na to jsem srabík...bych se bála, že dojde něco velikostně na panenku anebo materiálově blízké igelitce. :D Ale třeba broží mám z Ali asi deset. Každopádně držím palce, ať dojde nějaký fešák (a ukáže se tak, že jsem opět v něčem neměla pravdu). :)

      Vymazat
  2. Btw. odkaz na výrobce broží, prosím? C:

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou od LopLop - https://www.fler.cz/loplop :)

      Vymazat