neděle 27. listopadu 2016

OOTD: Návrat do minulosti aneb Kde je 5/5?!


Jak jste si asi všimli, tohle není pátý a poslední díl H&M miniseriálu. A nepřijde ani zítra. Projevila jsem se totiž zase jednou jako profesionální dospělák. Na pár dní jsem odjela mimo město. Vzala jsem si s sebou samozřejmě všechno, co potřebuju na focení. Teda všechno krom věcí, co jsem ještě potřebovala nafotit... :D


Takže malá náplast na smutek - dnešní outfit. A proč Návrat do minulosti? Jednak kvůli vintage košili, která už vážně něco pamatuje, a jednak kvůli Bel Mondu. Tohle (přesně) tři roky staré vydání jsem včera dostala přímo od bývalé šéfredaktorky časopisu. A protože jsem dnes byla v časopise ponořena skoro celý den (a po letech jsem znovu litovala jeho náhlého konce), rozhodla jsem se ho do OOTD zapojit.


 Košile - 48 Kč, second hand
Kalhoty Hailys - 764 Kč (PC 899 Kč), Zoot
Boty Pieces - 459 Kč (PC 1529 Kč), Zoot
Buldočí brož - 12 Kč, Ali (zde)


Zamilovala jsem si svý nový brože, zamilovala jsem si svý nový laclgatě. A obojí tak moc, že je pro mě vážně těžký nosit cokoliv jinýho. :)


Pamatujete si Bel Mondo? Četli jste ho? A jestli ne, máte nějaký jiný časopis, který už se nevydává, a na který si občas se slzou v oku vzpomenete?

Mějte se!




2 komentáře:

  1. Moc krásný outfit. Lacláče ti strašně závidím! Za pár dní jedu zkusit štěstí do Primarku, snad je tam budou mít. A brož je samozřejmě taky úžasná. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Mám dlouhodobě slabost pro roztomilý věci a oblečení s laclem k tomu sedne jako ... na hrnec :D Držím palce, ať seženeš, co potřebuješ (no, spíš co chceš :D)!

      Vymazat