pátek 11. listopadu 2016

OOTD: Číči a junikorn


Poslední OOTD jsem sdílela včera. Byl ale nafocen pár dní předem a tak úplně nereflektoval současnou teplotní situaci. Pod heslem Chceme upřímné outfity tedy (byť jsem to poměrně evidentně neplánovala) řeknu, jak to bylo ve čtvrtek doopravdy.


/OOTD Čas na šedou jsem fotila v den, kdy svítilo sluníčko, a kdy jsem všude popojížděla autem./

 

Kabát Grand de mode (40% vlna) - ?, kupován v butiku Ego na hranici Kobližné a Malinovského náměstí
Kalhoty Dorothy Perkins - 599 Kč (PC 699 Kč), Zoot
Kozačky Caprice zúžené (XS) - 3799 Kč, koupeny buď v obchodě s obuví v NC Královo pole vpravo od jezdícího pásu (z garáží do patra) anebo v některém z kamenných obchodů v centru města 


Svetr s kočičkami - 599 Kč, kamenný H&M
Crop top Taco me out - 249 Kč, eshop H&M - zde


Brož s jednorožcem - cca 13 Kč, Aliexpress - zde


Kabelka - 999 Kč, neznámo


Kromě trika ale na fotkách nebylo vidět ještě něco. Běžně bych to nefotila, ale shodou náhod to je také ojednorožcované, takže nešlo odolat!

Aliexpress, cca 75 Kč, odkaz zde. Kvalita je skvělá, nepoznala bych rozdíl od bavlněných, které kupuji u nás. Mám jich mnoho a to už dlouho. Jsou příjemné, nijak se neničí a vydrží.

Věříte na jednorožce? Aspoň někde hluboko uvnitř... :)
Mějte se krásně a nezmrzněte!

10 komentářů:

  1. Ten svetr je mega boží. Růžovou moc ráda nemám, ale tohle vypadá fakt super! :-)
    Jinak máš super blog a začala jsem tě sledovat, tak když budeš chtít, tak se mrkni ke mně na blog, popřípadě se můžeš stát pravidelným čtenářem.
    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, moc děkuju. :) No ona je to tak světlounká růžová, že to skoro ani růžová není. :D Na tvůj blog se ráda podívám. Všimla jsem si totiž, že jsi zrovna psala o Barceloně, a to je hned po Brně asi mé nejmilejší město. :)

      Vymazat
  2. Krásný outfit, brož s jednorožcem si mě úplně dostala :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) Broží mám plno, ale co jsem dala na kabát tohohle jednorožce, nemám to srdce ho z něj sundat. :D

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Moc děkuju, je to takový můj puntíkatý důkaz, že hezké věci se dají najít i mimo velké řetězce :)

      Vymazat
  4. Taky se musím přídat k obdivovatelkám čičičího svetru :D

    OdpovědětVymazat