čtvrtek 17. listopadu 2016

IKEA: Vánoce ve třech barvách



Ta dokonalá chvíle, kdy IKEA už vede vánoční kolekci, ale zároveň o tom ještě neví tolik lidí, aby tam byly davy... Nebudu to malovat na růžovo, prázdno ani zdaleka nebylo, obzvlášť na to, že bylo osm večer, ale nebála jsem se o život. A to je oč v IKEA běží.

Chtěla bych se jen úvodem krátce pochválit za to, že z pěti koupených věcí jsem měla čtyři v plánu předem. A i tu pátou opravdu využijeme. Čili žádné spontánní nákupy.


DVALA

dvojbalení povlaku na polštář 50x60 cm
89 Kč  


Spoustu povlaků na polštáře prostě potřebuju. Měním si je nejmíň jednou týdně, tedy častěji než zbytek postele. A protože deku máme společnou a přítel má takhle věčně jiný polštář než já, volila jsem aspoň barvy, které nám budou často ladit. 



JANSJÖ

přicvakávací lampička
299 Kč


Po předělání ložnice jsme neměli lampičky. Jen svítící řetěz na čele postele. To není úplně ideální pro nenápadné čtení si před spaním, zatímco ten druhý spí. JANSJÖ ušetří místo na stolku, takže byly jasnou volbou.


SNÖKLÄDD

stuha
79 Kč


Chtěla jsem letos vánoční dárky balit jednoduše - do béžového papíru, jen převázat jutovým provázkem a přidat malinkou dekoraci. Pak jsem ale v Pepcu našla Star Wars papír a bylo po plánech (o tom jsem psala tady). Univerzální černý a červený provázek tedy nakonec využiju víc.


Měří čtyřicet metrů a viděla jsem ho ve více barvách.


Přicvakávací lampička v akci. :)


VINTER 2016

tác
129 Kč


S podtitulem Znáte z úvodní fotky budiž vám představen tác nesoucí jméno vánoční kolekce.

Je prostě krásný, jednoduchý, a já už se těším, až ho budu zaskládávat dobrotami. :)


POLARVIDE

deka 130x170 cm
99 Kč


Jediná nenaplánovaná věc. Rozhodla cena, samozřejmě. Když ale máte psy, deka navíc se neztratí. Naši psoidi deku okamžitě přijali za svou, adopťák dokonce natolik, že ji i jako svou veřejně označil. Po vyprání je nadále využívána až do naprostého roztrhání těla. 



Zamilovali jste se do něčeho z VINTER 2016?
Mějte se krásně a nenechte se ušlapat!


4 komentáře:

  1. Super věci, škoda, že v Plzni Ikea není, no aspoň to je důvod si udělat výlet do Prahy :-D
    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radím pořádně plánovat. Vrátila jsem se domů spokojená, že už vše mám a nikdo mě tam zas slušnou dobu nedostane...a už mám zas dvě věci vybrány. :D

      Vymazat
  2. Také miluji Ikeu :) Ty jsi vybrala krásné věci!

    BLOND SITE.CZ

    OdpovědětVymazat