pondělí 21. listopadu 2016

H&M 4/5: Plavky, kosmetika, koupelna


  7.11. - Domácnost a dekorace
21.11. - Kosmetika, koupelna a plavky
28.11. > 5.12. - Dámské oblečení


Poslední mini grupa před velkým finále :)

Spodní díly : zelený 149 Kč (PC 299 Kč) - zde, růžový 119 Kč (PC 299 Kč) - zde. Oboje jsem brala v 34 a sedí krásně (pro odhad postavy hledejte OOTD :)). Horní díl: 249 Kč (PC 499 Kč) - už není, ale podobný, také háčkovaný, jsem našla tady. Brala jsem různé, protože ráda kombinuju jednoduché se vzorovaným a na mix už toho teď doma mám konečně víc než dost. :)


Háčkované plavky se mi vždycky líbily, na votoči jsem měla jedny v oblíbených snad rok. Nakonec to vyhrály tyto. 


Hřeben s jen pár zuby. Ideál pro nás, které se moc často nečešeme.
129 Kč - zde.

Pokud se vám někdy stane, že budete potřebovat pár korun do poštovného zdarma, sáhněte po uchošťourech. Za 49 Kč je jich dvě stě, což není zas taková hrůza. (zde)

To nejlepší nakonec. Tedy to nejlepší pro nadšence nakonec. :) 
Božoboží obří stormtrůpráckej ručník - najdete ho tady a stojí 299 Kč.

.
.
.

Mícháte vršky a spodky plavek (když už jsou konečně v akci!) anebo jste na sety?
Mějte se!



Žádné komentáře:

Okomentovat