pondělí 14. listopadu 2016

H&M 3/5: Dětské oblečení, dámské doplňky



14.11. - Dětské oblečení, dámské doplňky
28.11. > 5.12. - Dámské oblečení


Děti nemám, těhotná nejsem. Proč přesto kupuji dětské oblečení? 

1) Víme, že děti mít chceme.
2) Ve fotbale fandíme Německu a Anglii (týmu ČR teda taky, ale není na to tak hezký pohled).
3) Neskutečná roztomilost. /Však to znáte, takové to Podívej ta ponožtička!/
4) Možná je to tím, že nemám děti, ale 39 Kč za triko mi přišlo neuvěřitelně málo. A tak jsem této akce nemohla nevyužít.


Jen se podívejte, jak je to malinký!


Dětské dresy / trika - každé 39 Kč (PC 149 Kč) - zde (nyní už jen GER)


S touhle sponkou se pokaždé hrozně rozčiluju, ale když mi to vyjde, je to krása.

Kulatá sponka - 149 Kč - zde


Malé překvapení - doplněk pánský! Náramek má zapínání na magnet a dobře zapadne mezi skupinu dalších náramků anebo vedle hodinek. 

Náramek - 119 Kč (PC 249 Kč) - už není, kategorie zde


Délka tohohle nákrčníku je upravitelná. Z jedné strany je jednorožec černý, z druhé duhový.

Choker s jednorožcem - 129 Kč


A jako poslední kočičí baret. Je roztomilý, jen trochu ,,hlubší'', než třeba ty, o kterých jsem mluvila v říjnových Radostech (zde). Není to žádná vada, jen se prostě nosí trochu jinak. Má nápis MEOW. a malá kočičí ouška. 

/Ta ironie, že před cizími foťáky utíkám, ale selfie zvládnu i bez make-upu.../

Kočičí baret - 299 Kč

.
.
.


Taky kupujete dětské věci do zásoby?
Hrozně mě v tomhle štvou youngprimitive, protože co mají Ferdu, mají skvělé věci pro děti. A my to pořád nemáme komu obléct. :D


2 komentáře:

  1. To je tak joztomilýýý! (Ne, neprodělala jsem lobotomii mozku, ale nemohla jsem si pomoct.) :D:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, to přesně znám - většinu času jsem poměrně rozumný člověk, ale jak jdeme kolem dětského oddělení... prostě když se pidivelikost běžných věcí spojí s roztomilými vzory, jsem ztracena. :D

      Vymazat