pondělí 7. listopadu 2016

H&M 2/5: Domov a dekorace



  7.11. - Domácnost a dekorace
28.11. > 5.12. - Dámské oblečení

H&M pro mě zdaleka neznamená jen obchod s dámským oblečením. O tom svědčí i fakt, že jsem si tuhle kategorii nechala až úplně na konec. Tak hurá do toho!


Povlečení je příjemné, trochu chladivé, a úžasně neutrální. To nejlepší ale je, že sedí na manželskou - tedy dvojitou - peřinu z IKEA (rozměr 200x200, 50x60).

Svíčka, která na něm zcela bezpečně hoří, má vůni Flower Field. Žel voněla tak krásně, že jsem nestihla ani jednu fotku v obalu (provázek, kterým byla svíčka ovázána, jste mimochodem mohli vidět v mých posledních Radostech!). Snadno provoní celou místnost a vůně je to víc než návyková. 

Šedé vzorované povlečení - 599 Kč (PC 999 Kč) - zde
Svíčka ve skle Flower Field - 79 Kč (PC 99 Kč) - zde


Malinké talířky se dají použít na odkládání prstýnků, broží, náušnic a jiných šperků. Stejně ale poslouží i pod svíčkou anebo (samozřejmě!) drobným jídlem. 

Ananas - 129 Kč (PC 179 Kč) - stříbrný není k dispozici, v bílé a zlaté je zde
Medvěd - 129 Kč - zde


Co jsme si do obýváku dali poličky, při každém pohledu na jednu z nich mě znervózňovala skupinka bezprizorně stojících knih. Kdo to vyřeší? Seňor Zarážka! (anebo pan Sujeta Libros, jak je vám libo)


Zarážka na knihy - 249 Kč - zde


Komu bych přišla s jednou novou svíčkou na zimu nepřipravená, toho uklidním - jedna vážně nikdy nestačí.


Obě svíčky voní tak, jak byste asi předpokládali - tedy po pačuli a bergamotu. Vůně jsou to pro mě zcela dokonalé (minimálně jedna z těchto dvou vůní je totiž v každém mém parfému), navíc v opravdu krásných zabarvených sklenicích (vosk je bílý). A ta retro etiketa. Ach.


Svíčka Patchouli - 149 Kč - zde
Svíčka Bergamot - 149 Kč - zde


Mahogany a Cotton jsou jako den a noc (nejen barvou, to by byl docela trapný příměr). Zatímco Cotton je opravdu jemná, čistá vůně, Mahogany je temná a kořeněná. Obě vůně jsou ale o trochu slabší než ty v barevných sklenicích.


Svíčka Cotton - 49 Kč - zde
Svíčka Mahogany - 49 Kč - zde


Polštář (respektive povlak) budiž zlatým hřebem. Z každé strany je jinak barevný. Je z hrubší látky a zapíná se na zip. Vnitřek je také z H&M. Jejich polštáře jsou fajn, jen z nich občas vyleze pírko.  

Povlak na polštář (50x50) - 299 Kč - zde


Taky kupujete věci do domácnosti v H&M? Co nejradši? :)
Mějte se krásně!

2 komentáře:

  1. No já jsem ráda, že tady H&M HOME u nás není, to bych tam utratila všechny úspory a přes eshop mě to neláká. Nejvíc mě oslovil ananas.) Ten je boží

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já většinou odolávám díky tomu jejich šílenýmu poštovnýmu (129 Kč), ale co teď měli poštu zdarma...v jednu chvíli jsem měla na cestě hned tři balíky. :D

      Vymazat