pátek 14. října 2016

Vyzkoušeno: Lily Lolo - minerální makeup, tvářenky


Zkusila jsem minerální makeup a minerální tvářenky od Lily Lolo. Zatímco makeup už mám doma i v plné velikosti, tvářenky mi asi vydrží po zbytek života.


Minerální makeup s SPF 15


balení 10 g za 579
vzorek 0,75 g za 63 Kč (sleva z 69?)
ke koupi zde, vzorek zde

Výrobce slibuje otěru a vodě odolný makeup pro všechny typy pleti, který neobsahuje olej, je veganský a nekomedonní. Poslední tři vlastnosti nemohu vyvracet. Ohledně vhodnosti pro každý typ pleti to ale tak jasně nevidím. Mám citlivou pleť. Před každým nanášením jsem používala hydratační krém (ostatně jako před nanesením jakéhokoliv makeupu s pudrem). Když jsem ale jednou vynechala, ihned po nanesení jsem cítila lehké pnutí. Pro extrémně vysušenou pokožku by asi bylo používání oříškem. 

Otěr jsem mohla z několika testovacích nanesení ověřit jen jednou, kdy jsem při večerním venčení psů měla bundu s kožíškem zapnutou až po bradu. Po návratu byla má brada hodně flekatá, takže s nějakým zachumláváním asi počítat nebudu. 

Vzorek mi vydržel na šest použití, poslední zbytky jsem ale nemohla dostat ven.

Jinak jsem ale spokojená natolik, že jsem si už koupila i plnou velikost. Makeup totiž opravdu působí dost přirozeně. A to hlavně v případě, že použijete spíše menší množství a drobné nedokonalosti zakryjete vklepáním makeupu prstem (použijete ho tedy i jako korektor). Opravdu plné krytí by asi vyžadovalo spoustu vrstvení. 

Makeup je na tváří velmi lehký. Oproti BB krémům různých značek a makeupu od 100% Pure, které jsem používala doposud, je minerální makeup na tváři ihned po nanesení až podivně necitelný.  

Co se odstínu týče, tři, které jsem si dle tabulky níže zvolila (Porcelain, China Doll a Candy Cane), a které vypadaly na monitoru trochu podobně, byly nakonec hodně rozdílné. Při zkoušce na tváři mi jeden sedl perfektně, zbývající dva posílám dál. 
Zdroj: lilylolo.cz
Porcelain a Candy Cane prodávám na Vinted tady a tady.


Nanášení kabuki štětcem od Lily Lolo je jednoduché, jen mi vadí, že docela dost makeupu lítá - hlavně při líčení brady a krku - kolem. Musela jsem se tedy začít líčit ještě v domácím, u kterého mě poprášení tolik neštve.


Při používání vzorku jsem si zvykla vysypávat makeup na malý talířek, na který se přebytek ze štětce snadno oklepává. Plné balení už má ale dostatečně velké víčko, a tak můžu v budoucnu používat to.



Minerální tvářenky Rosebud a Clementine

349
ke koupi zde

Clementine jsem brala ihned, protože matná oranžová tvářenka mi chyběla, třpytivý Rosebud musel ale svádět boj s matným Flushed. Opravdu matnou růžovou tvářenku jsem už ale ukořistila v rámci limitované jarní edice Alverde a tak bylo jasno. 

Zdroj: lilylolo.cz

Oba odstíny jsou opravdu hodně pigmentované. S malinkým množstvím uděláte zázraky. Anebo získáte vizáž moderní Marfušky. Mně se zatím daří spíše to druhé. Lily Lolo nabízí tvářenky i v kompaktu, já ale dala na recenze z internetu, které říkají, že kompakt je méně výrazný, a šla do sypkého. Teď mi nezbývá než zkoušet, zkoušet a zkoušet. Zapečené tvářenky od Makeup revolution mě totiž naučily mít spíše těžkou ruku.






Newsletter mi sice chodí jen chvíli, už jsem ale stihla zaznamenat jak záříjovou, tak říjnovou akci s dopravou zdarma. Tak pokud nákup na lilylolo.cz plánujete, ale poštovné vás zatím odrazuje, zkuste si dát odběr. :)


Máte tyhle produkty taky? Jak se sypkou formou válčíte? Anebo tyhle věci ještě nemáte, ale už víte, o co napíšete Ježíškovi? :)

Ať už to máte jakkoliv, mějte se krásně!


1 komentář:

  1. Tuhle značku vůbec neznám, ale vypadá skvěle :) Tvářenky mě moc zaujaly, škoda, že cena je vyšší. A dávám odběr, kdyby tě i můj blog zaujal, budu ráda, když mě budeš sledovat také :)

    BLOND SITE

    OdpovědětVymazat