čtvrtek 27. října 2016

Lush: nejen sezónní recenze + velké plány na listopad!



Každý milovník Lushe ví, že sezónní věci už jsou nějaký ten pátek dostupné.

/Pro ty ostatní jen ve zkratce: Lush často obměňuje sortiment a navíc prodává tematické věci v období Velikonoc, Valentýna, Halloweenu a Vánoc. Je to chytrý tah zejména proto, že když si zamilujete něco z limitované edice, předzásobíte se. A pak přijde další limitka a vaše zásoby se rozrůstají o další předměty, které ,,už nebudou''.../

A protože jsem chtěla kromě doplnění zásob vyzkoušet alespoň jednoho zástupce z aktuální limitky, jala jsem se objednávat.


A krabice ukrývala...

*virbl*


Nejdřív půjdu na jistotu.

Breath of Fresh Air je stálou součástí mého arzenálu. Je to příjemně vonící pleťová voda. Používám ji každý den, zpravidla hned po vylezení ze sprchy anebo odlíčení. V létě ale moje spotřeba tohoto zázraku dramaticky narůstá - malou lahvičku /používám neoriginální s lepším rozprašovačem/ mám přes noc v lednici a kdykoliv mám přes den pocit, že padnu, je mi záchranou. Teď už ale vedro nehrozí a tak mi větší balení vydrží alespoň do jara.


Karma je vůně, kterou dle mnohých milujete, nebo nesnášíte. Nic mezi. Nevím, jestli je to pravda, ale vím, na které straně barikády jsem já. Karma mě prostě okouzlila. Paradoxně jsem ji poprvé vyzkoušela jako tuhý parfém, pak jako tekutý parfém a až nakonec jako ten nejsnadněji vypotřebovatelný produkt - krém. Karma Kream je pro mě tedy tutovka. Má příjemnou konzistenci, rychle se vstřebává a krásně voní nejen při používání, ale i z kůže. Až vypotřebuju všechny krémy na ruce a tělo, které mám, zůstanu už čistě u tohoto.


Tuhý šampon Montalbano používá přítel. Přestože uznávám, že nulový obal a snadné použití jsou silné argumenty, pořád to mezi mnou a šampuky z Lushe trochu skřípe. Na vině je SLS. Zkouším se této látce vyhýbat, abych zjistila, zda na svých vlasech zpozoruji nějaký rozdíl. Co ale můžu říct s jistotou je, že šampuk hodně voní. Tak pěkně citrusově. Snadno provoní celou koupelnu /než si na vůni zvyknete anebo ji rovnou přebijete nějakou ještě silnější/.


Úspěch u mě příliš nezabodoval. Zkoušela jsem ho použít jako pigment přes část víčka - to úplně nevyšlo, manipulace byla složitější než se sypkými stíny a výsledek za moc nestál. Zkoušela jsem ho použít jako linku - byť je kartáček tenký, nepracovalo se mi s ním moc dobře, a navíc schnutí chvilku trvá. Do třetice jsem ještě zkusila použít Úspěch jako výraznější rozjasňovač ve vnitřním koutku oka - opět byla aplikace i výsledek mnohem horší než při aplikaci běžného stínu anebo sypkého pigmentu, nehledě na to, že třpytkaté místo nešlo ohraničit do ztracena.


Určitě chci ale linkám dát ještě pár šancí. Zvažuju nanášení produktu štětcem na linky /jenže jak ho na něj dostat?/ a taky větší dávku trpělivosti u pokusů o tenkou linku. Musím ale přiznat, že kdyby nešlo o produkt, který je ve styku s očima, asi by už byl vystavený na votoči. Za necelých pět set to totiž není zrovna levná sranda.


Opravdový úspěch jsem si ale nechala až nakonec.

Volejte sláva a tři dny se radujte! Lord of Misrule. Slovy neumím vyjádřit jak moc mě ta vůně okouzlila. A přítele taky. Což je napůl dobrý, protože když se osprchuje s Lordem, provoní celý byt a nemůžu si k němu přestat čmuchat ještě po zbytek dne. /u sebe to člověk po čase přestane tak cítit/ Na druhou stranu nám ale sprcháč rychleji mizí. A to teda jako ne.

Jestli v nějakých průzkumech vyšlo, že si lidé i před sebemilovanější osobou schovávají čokoládu, tak to neviděli můj vztah s tímhle sprchovým gelem! Slyšela jsem o tom, že lidé chodí do Lush obchodů a berou si několik půllitrových balení, aby se zásobili na zbytek roku /to je to, o čem jsem mluvila!/. A já to chápu. O existenci tohoto zázraku jsem se nápadně šířila ve svém okolí, takže očekávám, že minimálně půl litru budeme mít po Vánocích doma. I tak ale budu muset udělat další objednávku, při které budou všechny ostatní produkty z Lushe zelenat žárlivostí /zelenat. chápete. haha./. Tak mi držte palce, ať překonám hlas svého srdce, nenasednu do auta a nedovezu si z Prahy plný kufr LOM.

Zdroj: lushcosmetics.tumblr.com
Přestože nebyl součástí nákupu, přidám ještě sprchový gel Snow Fairy. Momentálně mi totiž svou sladkostí občas nahrazuje silně kořeněnou vůni LOM. Je to v podstatě symbol Lush Vánoc. Je jasně růžový a když ho používáte, cítíte se jako velký bonbón. Voní sice spíše jako kombinace cukrové vaty a růžové kulaté žvýkačky, ale ten bonbónovitý pocit nepopřu. 

Poprvé jsem ho překvapivě nekoupila v době, kdy o něm každý básnil, a kdy byl v obchodě, ale v průběhu roku na votoči. Zajímalo mě, co je na tomhle gelu tak zázračného. Můj vztah k Snow Fairy není tak jednoduchý jako k Lord of Misrule. Nejlepší asi bude uvést chronologický vývoj.

První přičichnutí: Páni. Hodně sladký. A jako žvejka. Hm. Nevím, co na tom všichni mají.
První použití: Hm, ta růžová k tomu sedí. ... Voní vážně příjemně. Páni. Páni. Jsem velkej bonbón. Velkej růžovej bonbón. S červenýma proužkama. ... No jo, je dobrej. Jen teda nevím, proč až tak moc povyku.
Po spláchnutí: Sakra. Chci znova.
Po třetím použití během jednoho sprchování: Jo. Mám problém.


Na fotce jsou produkty podobných vůní. Zdroj: pinterest.com/source/usa.cosmeticbay.net

Zmiňováno (*=limitovaná edice):
BOFA - 250 ml / 365 Kč / zde
Montalbano - 55 g / 265 Kč / zde
Úspěch - 5 ml / 469 Kč / zde
*Lord of Misrule - 100 ml / 225 Kč / zde       (půllitr za 795 Kč)
*Snow Fairy - 100 ml / 195 Kč / zde            (půllitr za 695 Kč, litr za 1095 Kč)



A slibované překvapení?

Dost souvisí s tím, že na Halloween chystám tematický OOTD. Ten je z velké části z H&M. Poslední dobou jsem v jejich eshopu strávila víc času, než je zdrávo /prokleté slevy a dopravy zdarma!/. A jelikož se mi toho nashromáždilo docela dost, shrnu to v listopadu do čtyř (s Halloweenem pěti) částí. Můžete se na ně těšit vždy v pondělí! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat