pondělí 12. září 2016

Vyzkoušeno: Dekorativka.cz

První nákup z Dekorativka.cz dopadl na jedničku. Za jediné trable, ke kterým došlo, může poskytovatel mého internetového připojení. :)

Při platbě kartou online mi vypadl internet a k platbě tak nedošlo. Můžu díky tomu ale ocenit informativnost automaticky příchozího mailu o provedení objednávky, ve kterém je uvedeno číslo účtu, kam se má platba odeslat v případě, že dojde k nějakým nesnázím. Objednávala jsem v pátek večer, nutnost vyřízení převodu platby žel vyřízení objednávky protáhla o den - k výdeji byla objednávka ,,až'' ve středu. Dle Heuréky je průměrná doba dodání zboží z tohoto eshopu 2,2 pracovních dnů.

A teď už konečně k vyzkoušeným věcem!


Matující papírky Essence All about matt!

59 Kč zde


Už chápu, proč o (nejen přímo těchto od essence) matujících papírcích kdekdo mluví jako o nutnosti. Už je nevyndám z kabelky. Používají se snadno a jsou v praktickém balení. A když jejich snadné použití, kdy opravdu jen odsají přebytečnou mastnotu a nic víc, srovnám s přepudrováváním, po kterém mám někdy na tváři viditelnou vrstvu makeupu...


Bio rakytníkový olej na konečky Oblepikha Siberica

209 Kč zde 


Myslela jsem si, že budu mít po jednom použití hladké a rovné vlasy. To se samozřejmě nestalo, protože olej není žehlička (i když jako zajímavost můžu uvést, že ochranu vlasů při tepelné úpravě výrobce slibuje). Výraznou změnu v kvalitě vlasů jsem po dvou použitích nezaznamenala. Možná to chce čas, možná to jen nevidím, možná už po hennování není co zlepšovat. Používala jsem pět kapek, což myslím úplně stačí. Lahvička tedy vydrží dlouho, obal je krásný a olej samotný v bio kvalitě.


Brush egg na čištění štětců

69 Kč zde


Po papírcích další must have kousek. Doteď jsem štětce myla jemným šamponem v dlani. S vajíčkem je mytí rychlejší a připadá mi i důkladnější. Problém mám jen s tím, že mám do ,,kapsy'' příliš malé prsty. Abych měla pevný úchop, musím prsty roztahovat a u čtvrtého štětce tak přichází křeč. Vajíčko ale určitě bude stálou součástí mycího arzenálu.


Antibakteriální gel I love Mango & papaya

79 Kč momentálně vyprodáno, odkaz na kategorii zde


Jelikož jsem z Brna, kde řádí žloutenka, pořídila jsem si v poslední době více antibakteriálních gelů než obvykle. Tento voní neskutečně krásně a zároveň se rychle vstřebává/odpařuje. Na fotce je balení po dvou použitích.
P.S. Očkovaná jsem. :D


Kaolínová pleťová maska Freeman Avokádo a oves

149 Kč zde


Maska je vhodná spíše na mastnou pleť, na kterou by se měla používat dvakrát týdně (na normální je doporučeno jednou za týden). Obsahuje jíl, olej z avokáda a výtažky z ovsa.


Maska je ,,vysychací''. V tubě je jednolitá pasta, která se dobře nanáší. Je jasně zelená a jemně voní. Masku po nanesení nechávám dostatečně zaschnout dokud nezačne praskat. Chvílemi vysychající maska pokožku pne a může to i trochu bolet, vždy ale stačilo začít se ksichtit - vrstva masky praskla a pnutí povolilo. :)

Masku smývám vodou a konjakovou houbičkou. Pleť mám po masce hladkou a jemnou. Musím sice ihned nanést hydratační krém, ale to dělám po sprše (ve které masku smývám) stejně. Ve srovnání s Mask of Magnaminty, kterou jsem používala doteď, mi pleť po použití přijde matnější.





Vše nakoupeno na e-shopu Dekorativka.cz.


3 komentáře:

  1. Matující papírky jsem dostala od Sephory a teda darovala jsem je kamarádce, protože mi to právě přijde docela k ničemu. Zato masky od Freemana mám moc ráda :)

    BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? Tak to vidíš. :) A masky ti vyhovují jen vysychací anebo i ty peelingové? Protože jednu teď nově mám (uhlí, cukr) a nějak v tom nevidím tu masku. Jako peeling skvělý, to jo, ale využívám jen polovinu potenciálu.

      Vymazat
  2. S webem mám samé dobré zkušennosti. Vždycky tam tětě objednávám už zmíněné antibakteriální gely. Nevím proč, ale teta ujíždí na papáje a zároveň neskutečně dbá na hygienu :D Takže těchto gelů nemá nikdy dost. Na druhou stranu člověk nemusí moc přemýšlet, co jí dá k narozeninám :D

    OdpovědětVymazat