čtvrtek 8. září 2016

Připravit pozor PODZIM! - druhá giveaway

Vlna letních giveaway je pryč a kvapem se blíží zababošovávací / zachumlávací část roku. Určitě nejsem jediná, kdo se těší na večery pod dekou s čajem a knihou. A protože ráda dělám radost, spouštím druhou giveaway.



Stejně jako minule mám odstupňované odměny. Jedna je k dispozici určitě, druhou výhru přidám v případě, že se v komentářích pod tímto příspěvkem o ceny přihlásí více než patnáct osob. Času na to snad bude dost - výherce vylosuji 31.10. 2016 večer pomocí random.org.

Do slosování se dostane každý, kdo mi pod článek napíše, který z doposud uveřejněných příspěvků se mu líbil nejvíce a proč. Nezapomeňte připsat svůj mail, ať vás můžu kontaktovat!

A teď pozorte! Každý, kdo se rozhodne odebírat obsah mého blogu, a napíše své jméno do komentáře, je slosován hned třikrát! Takže kdo komentuje, je v pomyslném klobouku jednou, kdo odebírá a komentuje, třikrát. Případné odběry budu kontrolovat těsně před losováním, tedy 31.10. 2016.

A na co si můžete celé září a říjen myslet?


Nachystáno mám celkem deset věcí. Z kosmetiky čtyři laky na nehty od Makeup Revolution a od stejné společnosti i tvářenku. Na dlouhé večery dvě balení čajů od úžasných Sonnentor. A sušenky k tomu, to dá rozum. Poslední dva kousky jsou určeny pro zástupce dvou vyhrocených pohledů na podzim - pro ty, kterým zoufale chybí léto a nemůžou se dočkat dalšího, jsou to drinky s brčkem. A pro ty, ke kterým patřím spíš, tedy pro zástupce druhu nedočkavec vánoční :), pro ty mám pecky s lineckým.


Oba páry mají kovovou část dotýkající se kůže vyrobenou z chirurgické oceli, takže tahle Radost je i pro alergiky!



Z laků je v čistě podzimní (hnědé) jen jeden, ale růžová se myslím neztratí po celý rok. Navíc jde o světlé tlumené odstíny. Zkoumat je můžete tady: Down to earth, Revealing, Sleep a Skeptical.


Tvářenka je v odstínu Flushing.


Kdo si nechce jen zpívat I want candy při líčení, může chuť na sladké zahnat u medových perníčků. Tyhle jsou navíc v bio kvalitě a palmáč budete ve složení hledat marně.
Nebudu lhát: tyhle konkrétní brzo padnou za oběť mé rozmlsanosti. Ale je to ve vašem zájmu - nové budu kupovat těsně před odesláním, aby byly co možná nejčerstvější a nejlepší. :)

A to nejlepší až na konec. Skvělé čaje od Sonnentor. Celé dětství jsem pila jen černý nebo malinový čaj se spoustou medu a citrónu. Jo, asi je to zdravý, ale chuťově nic moc. Proto mě teď nemrzí investovat do dobrých čajů. Protože je konečně vychutnávám.


Děkuji - osmnáct bylinkových čajů. Složení: bio meduňka, bio šalvěj, bio rozmarýn, bio list yzopu, bio květ levandule, bio květ růže, bio květ pestrovky, bio květ chrpy

Poznávací sada Ochutnej, dvacet různých čajů. Obsahuje šestnáct bylinkových, dva ovocné, jeden černý a jeden zelený.

A jak jsou ceny rozděleny?


Určitě hrajeme o sadu čajů Ochutnej, tvářenku, dva laky a jedny z náušnic. Pokud ale počet přihlášených překoná minule těsně nepřekonaných patnáct, šťastlivec číslo dvě se může těšit na čaj Děkuji, perníčky, dva laky a náušnice.


Doufám, že tentokrát už to vyjde a udělám hezčí podzim hned dvěma lidem. 

Mějte se krásně!




66 komentářů:

  1. Protože čtu ráda knížky, tak i ráda čtu o knížkách... Vybrala bych "Posledních pět" :-)
    macu@seznam.cz
    PS: Ty linecké náušnice jsou pecka :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Dalších PP určitě bude, jen jsem teď začala číst hrozně moc časopisů (a Newsweek si ještě chytře předplatila :D), tak jsem z nedostatku času zaseklá uprostřed Dám ti slunce (zatím dobrý!). Ale další díl bude, 100%! Někdy...

      Vymazat
  2. GFC Markéta Králová
    macu@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná soutěž :) Nejraději mám OOTD články :)
    mysweetdiary@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) Zas jich pár plánuju, tak snad se budou líbit :)

      Vymazat
  4. GFC: Betty Neznámá
    mysweetdiary@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Krásne ceny. Neviem či sa môžem zapojiť keď som zo Slovenska ale ak tak tu ten koment napíšem.
    Email dankamandarinka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Dobrá soutěž :) nejvíc mě zaujal článek o dnech mariane :)
    Email hanickasvarcova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Gfc tento účet
    Mail hanickasvarcova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Moc pěkná GA :)
    GFC:Karolína Brázdilová
    email: KarolBrazdilova@seznam.cz
    :)

    OdpovědětVymazat
  9. Taky mě nejvíc zaujal článek o dnech Mariane, nikdy jsem se těchto slev nezúčastnila, tak snad další rok.
    GFC kateřina Výmolová
    vymolovak@gmail.com
    Můj blog: Beauty by K. + na blogu probíhá soutěž!

    OdpovědětVymazat
  10. Opravdu bohatá giveaway...
    gfc Klára K
    tvorilka97@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. GfC - Kristýna Košuličová
    tynka.kosulicova@seznam.cz
    krásná soutěž ♥ a nejraději čtu nějaké OOTD a potom nějaké kosmetické recenze ♥

    OdpovědětVymazat
  12. GfC - Kristýna Košuličová
    tynka.kosulicova@seznam.cz
    krásná soutěž ♥ a nejraději čtu nějaké OOTD a potom nějaké kosmetické recenze ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, během listopadu bude další OOTD, tak snad se bude líbit :)

      Vymazat
  13. Kvetinova na moste, moc se mi líbil outfit, slusel ti
    Gfc Eva Richterová
    Ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Nejvíc se mi líbí příspěvky s fotkami tvých pejsků, jsou boží 😍 hlavně ta fotka v tom pelíšku 😂 , dále se mi líbí tvé šatičky s modrými květy 👍 nelarichterova@gmail.com, gfc Nela Richterová

    OdpovědětVymazat
  15. Nejvíc se mi líbí příspěvky s fotkami tvých pejsků, jsou boží 😍 hlavně ta fotka v tom pelíšku 😂 , dále se mi líbí tvé šatičky s modrými květy 👍 nelarichterova@gmail.com, gfc Nela Richterová

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Mimochodem je to doposud Rickáčovo nejoblíbenější místo. Na co pelech, do kterýho se vejdeš, že jo? (vždyť takových doma máme asi jen pět) :D

      Vymazat
  16. Páčil sa mi článok Dny Marianne, nikdy som na tom nebola tak si rada o tom prečítam :-) Krásna giveaway :-)
    ivka.sujanova374@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Tyhle bio sušenky kupuju hodně, jsou skvělé! Perníčky jsem ještě neochutnala, tak se snad někdy poštěstí. Líbí sem i články radosti naživo :) Když je tam ještě něco s pejsky je to nejvíc super. .) alice.ruz@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, snad někdy příště (asi začnu dávat dobroty do každé giveaway :D) :)

      Vymazat
  18. Tak článek se mi rozhodně nejvíce líbil o dnech Marianne, ale rozhodně i Vinted poklady byly skvělé a inspirativní:)
    GA: Renata Okáčová
    mail: reninan@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Tak článek se mi rozhodně nejvíce líbil o dnech Marianne, ale rozhodně i Vinted poklady byly skvělé a inspirativní:)
    GA: Renata Okáčová
    mail: reninan@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, jsem ráda, když můžu někomu trochu pomoci anebo ukázat něco nového :)

      Vymazat
  20. GFC: Lenka Koubová
    koubovalenka8@gmail.com
    líbil se mi článek o dnech Marianne :)

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  21. GFC Barbora Červenková
    e-mail: cervenkova.barbora()seznam.cz

    přiznám se, že jsem na blog narazila v rámci soutěžení. Hned mě praštil do očí moc hezký úvodní obrázek. A co se mi z nabídek článků nejvíc po prozkoumání zalíbilo? Radosti - taky si moc ráda vytvářím pohodu malými kosmetickými balíčky pro radost nebo oblečením. Takže palec nahoru :) Přeji blogu hodně zdaru a krásnou podzimní pohodu všem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju za přání. Název celýho konceptu Radostí asi vypovídá sám o sobě. O to jsem radši, že se líbí i těm, co je čtou. Krásný podzim i tobě! :)

      Vymazat
  22. Mě se nejvíc líbí všechny Vinted poklady, protože na vinted taky ujíždím. :)
    zavrelovajana1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. aj odoberam aj komentujem :)
    n.princess@azet.sk
    clanok o dnoch marianne bol pekny :)

    OdpovědětVymazat
  24. Krasna giveaway💗 caje vypadaji velmi dobre a ty nausnicky jsou super👍
    Gfc maria nadaska
    Marianadaska1@gmail.com
    Nejvic me bavil clanek Vinted

    OdpovědětVymazat
  25. Krásný soutěž :) nejvíce mě zaujal článek o mariane, protože ráda nakupuji
    :) natalie.sucha@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, snad trochu pomohl (někdy jsou ty pseudoslevy až tristní). :)

      Vymazat
  26. Fajn byl článek o volební kalkulačce. Nevnímám ji jako bezvýhradně super projekt, ale jsem ráda, když se o ní vede nějaká diskuze. GFC Jana Nováková. philosoraptorka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. Kalkulačku beru s odstupem, politiku sleduju celoročně, takže jediný zdroj informací to pro mě určitě není. Spíš mě bavily odpovědi některých stran/osob s vyhraněným či velmi monotematickým programem. Těm totiž zpravidla tolik pozornosti nevěnuju, takže jejich názory anebo způsoby argumentace jsou pak pro mě překvapením (a právě zdrojem zábavy).

      Vymazat
  27. GFC jako Hana Koubová, januh@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Ahoj! Nejvíc se mi od tebe líbí OOTD články, protože se v módě ráda inspiruji od ostatních. Z nich je můj oblíbený asi Indiánské léto, ale hned za ním je outfit ze článku Radosti březen a duben 2016.
    by-marian@email.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na GFC sleduji jako Ria XX. :) Děkuji za tuto krásnou giveaway. :)

      Vymazat
    2. Děkuju, jsem ráda, že se ti líbil. Zrovna u těch šatů jsem měla po prvním vyzkoušení pocit, že je snad daruju. Co všechno udělá pásek.. :)

      Vymazat
    3. A samozřejmě také znovu gratuluju :)

      Vymazat
  29. Moc pěkné a netradiční ceny :)
    GFC: Klara Zakova
    klara.zakova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. GFC: Klara Zakova
    klara.zakova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Nejvíce se mi líbil článek o Dnech Marianne, protože byl velmi praktickým pomocníkem :)
    GFC: Eliška Vrbová
    mail: vrbova.eliska@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Ahoj,
    mě se nejvíc líbí články outfitové. Máme hodně podobný styl, takže se hodně inspiruji :) Také se mi líbí články "Rdosti" za daný měsíc :)
    Giveaway je úžasná !! Ty laky ? <3 <3 Tvářenka má krásný odstín. Čaje a sušenky naprosto miluju <3 A ty náušničky jsou úžasné :)
    Krásný den :)
    sleduji tě přes GFC jako KačaVal :)
    kaca.val.1996@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, jsem ráda, že se ti líbí. Sama se také ráda inspiruju od ostatních - třeba na lookbooku se dokážu zaseknout na čtvrt hodiny jen to hvízne. Mrzí mě, že to tentokrát nevyšlo, ale můžeš určitě zkusit štěstí někdy příště :)

      Vymazat
  33. Tak, teď nevím, zda se můj komentář objeví déle nebo se prostě nepřidal? Kdyby náhodou ne, tak jsem psala, že mám ráda články o knížkách, člověk má představu, o čem by mohly být. Např. Posledních pět °1.
    GFC Mirka Škampová
    miuka12@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za komentář, psát Posledních pět mě moc bavilo, ale teď jsem už tak dlouho zaseklá u Dám ti slunce (super!), že letos už asi druhý díl nestihnu. Ale jako koncept se mi to líbí, takže tak za věčnost a půl bude určitě PP č.2. :)

      Vymazat
  34. OOTD články jsou super :)
    radca7@seznam.cz , bohužel nejsem technicky zdatná a nikdy sem se nenaučila odbírat pomocí GFC :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju (a znova gratuluju :) ). V listopadu mám jeden nebo dva rozhodně v plánu, tak snad se budou líbit. :)

      Vymazat
  35. Nejvíce se mi líbil článek kde si se zmínila o adopci pejska.Jsem totiž typ člověka co raději pomůže zvířeti, už od malička ke zvířatům tíhnu takže tímto u mě tvoje sympatie jen vzrostly.

    GFC: Anýsek
    anezkastonova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. Adopce nám docela změnila život. Člověk by řekl, že mezi tím mít dva psy a tři psy rozdíl není, ale realita je fakt jinde. Obzvlášť když si uvědomíš, že adopťák často není jen tak obyčejný pes, ale spíš zlomená dušička. Nechci, aby to znělo lítostivě, ale je to tak. O to lepší je pak pozorovat celý ten pomalý posun v chování směrem k normálnímu šťastnému psisku. :)

      Vymazat
  36. nejraději mám outfitové články :) je to skvělá inspirace :)
    gfc: kiki
    greenballx@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju, v nejbližší době jich bude trochu více, tak snad se budou líbit. :)

      Vymazat
  37. Neplecha (giveaway) ukončena, balíčky poslány, když jsem naposledy koukala, jeden už byl i doma u výherkyně. A protože už se nemusím bát, že sama sebe svými komentáři navíc zmatu /protože já a matika jsme se nikdy moc nekamarádili/, chci všem moc poděkovat! Vaše komentáře mi dělaly celé dva měsíce hroznou radost. Sotva mi v mailu cinklo něco do složky Sociální sítě, letěla jsem to otevřít (a jaké zklamání to bylo, když měl jen někdo na facebooku narozeniny :D). U velké části jsem se při čtení culila jako idiot, moc děkuju za hezká slova.
    Mějte se krásně a užijte si podzim! :)
    Verča // evilmaggie

    OdpovědětVymazat