pátek 16. září 2016

Dny Marianne: jsou výhodné? Folly, ZOOT a Rohlík

Miluju slevy, nesnáším davy. Bůh žehnej eshopům, které se zapojily do Dnů Marianne.

Aplikaci s výpisem slevových kódů pro Dny Marianne jsem si stáhla už předem. Projela jsem si postupně asi deset eshopů, které mě zaujaly. Porovnávala jsem ceny oproti konkurenci, výhodnost akcí, ... A nakonec jsem vybrala tři eshopy, ve kterých se mi nákup více či méně opravdu vyplatil. Jelikož na obdržení zboží si u dvou z nich ještě počkám, vezmu to kvapem.

Zdroj: deichmann.com

Folly.cz


sleva 30% na všechny produkty značky Angelic a sleva 15% na ostatní sortiment
kód: JSIUZASNA


zdroj: folly.cz


Když jsem objednávala (krátce po půlnoci čtvrtek/pátek), vyhledávač mi pro výraz ,,Angelic'' nic nenašel. Při psaní článku (pátek, čtyři odpoledne) mi už devět produktů vyjelo. Konkrétně tři produkty na rty a šest sprchových olejů.

Vybrala jsem si jak věci, které jsem chtěla už déle zkusit, tak věci, které jsem do domácnosti jen doplňovala, protože nám došly. A co konkrétně?

Bocoton odličovací tampony oválné


odkaz
Dopotřebovali jsme oválné z Marionnaud a tak jsme tentokrát brali ekologičtější variantu. Po slevě stály 58.65 Kč, v eshopu tedy byly za 69 Kč, k sehnání jsou běžně od 54 Kč zde (bioo.cz). Žádná sláva.

Čaje Grešík

Čaje této značky mám ráda už dlouho a jsou nedílnou součástí mého čajového arzenálu. Vyhovuje mi jak jejich složení, tak i to, že bylinné směsi bývají vytvořené za účelem řešení určitých problémů. Doma mi je množstvím vyvažují už jen wellness čaje od Herbex, které mi skvěle sedí tím, že z jedné porce se dá vytvořit půllitr čaje. 
Cenově to na slevy vážně nevypadá. Po zadání kódu jsem koukala například u Ženského čaje na částku 35.70 Kč, před slevou tedy děsivých 42 Kč. Běžně se přitom dá sehnat například za 28 Kč zde (aleky.cz).

Chlorela plus Spirulina bio 400 tablet

Dlouho bojuji se slabší imunitou. Možná je zrovna všechno zelené to, co mi v životě chybí. Jelikož mám ale s těmito věcmi nulovou zkušenost, doufám, že když mi to nebude chutnat, vecpu to příteli. :D Cena: 185.30 Kč, před slevou tedy 218 Kč. Například zde na pilulka.cz stojí běžně 174 Kč. Čili zase žádný supr kauf.

Trochu se mi to ale srovnává díky dvěma kouskům z Havlíkovy apotéky.

Krém Krásná slečna v balení 30 ml

odkaz
Po slevě 227.80 Kč, před tedy 268 Kč. Přímo na webu HA je k dostání za 254 Kč. Takže hurá, konečně vážně nějaká sleva! 

bio Hroznový olej 30 ml

I u druhého předmětu z apotéky mám radost. Po slevě 159.80 Kč, před 188 Kč. Na HA za 178 Kč. Teď ještě zjistit, zda mi budou oba produkty vyhovovat (dám vědět!). :)

Jelikož nákup přesáhl 699 Kč, byl mi do balíku přidán náramek z kokosové kůry. V eshopu je běžně za 199 Kč. Odkaz zde.


Suma sumárum: dvacet pět korun navíc za odličovací polštářky a čaje, deset za doplňky stravy. Necelých padesát mínus za Havlíka.

Ještě jsem zapomněla uvést kyselinu listovou s původní cenou neskutečných 77 Kč (například na ověřené elvita.cz je nyní za 47 Kč), po slevě kus za 65.45. Proč říkám za kus? Protože jsem si chytře šoupla do košíku hned dvě balení. Tak se tedy na stranu zbytečných výdajů přidává čtyřicet korun.

Výsledek: kdybych u každého předmětu hledala obchod, kde jej mají nejlevněji, ušetřila bych cca 25 Kč. A to již počítám se super akční slevou patnáct procent. Na druhou stranu jsem ale měla díky vyšší částce poštovné (na výdejnu Uloženky) zdarma. Takže ano, trochu výhodné to bylo.


ZOOT.cz

25% sleva - platí od 16. do 18. září při nákupu nad 500 Kč, neplatí na zlevněné kousky a DOBRO
kód: 25NARADOST

Zdroj: zoot.cz
Vyprázdnila jsem sekci Moje přání. Zcela. Výsledná částka taky stála za to. Jelikož je v objednávce ale například i tahle krásná vínová bunda od Ragwear ve dvou velikostech, u které navíc ani netuším, jestli se její barva nebude bít s mými vlasy, část peněz se mi jistě vrátí. Co mi nebude, jede tedy samozřejmě zpět /ZOOT má poštovné zadarmo tam i zpět, takže platíte opravdu jen za oblečení a navíc se po vrácení zboží opravdu shledáte se 100 % svých peněz/. A co mi bude, to tu jistě časem uvidíte. :)

Kromě slevy dvacet pět procent mám během pár týdnů zpátky na účtu ještě dalších pět. A to díky serveru Vratné peníze. Pokud zde ještě nemáte účet, můžete sobě i mně udělat laskavost a zaregistrovat se přes tento odkaz. Vám z toho něco kápne hned, mně jen když budete utrácet jako diví. :)

Výsledek: Na ZOOTu se podle mě Dny Marianne určitě vyplatí. Pokud máte vyhlídnuto něco, co zrovna není ve slevě, určitě bych neváhala. Třeba zmíněná bunda mě, bude-li mi sedět :), místo 3499 Kč vyjde jen na 2624.25 Kč. A to už je hezký rozdíl.
(Bunda stojí i na freshlabels.cz skoro stejně - 3510 Kč. Tam navíc nemají ,,mou'' barvu.)


Rohlik.cz

-250 Kč při nákupu nad 1000 Kč, nedá se kombinovat s jinými akčními body anebo slevami v rámci programu Rohlíček
kód: MARIANNENAROHLIKU
Zdroj: rohlik.cz
Tentokrát nemá cenu psát, co jsem koupila. :)

Nebyl to můj první nákup na rohlíku, takže jsem věděla, že tato akce je prostě výhodná. Udělala jsem nákup na několik dní a požadovanou minimální částku jsem měla celkem snadno. Dvě stě padesát korun získaných kódem jsem spojila s třiceti vypečenými v rohlíkovači a na výslednou sumu se hned koukalo líp. 

Pokud jste z Brna anebo Prahy a občas nestíháte nákup, můžu za sebe rohlik.cz určitě doporučit. Každý nákup byl zatím zcela v pořádku, kurýři jsou milí a web přehledný. Nevím, jak je to v Praze, ale jako obyvatelka Brna jsem zatím nepocítila potřebu platit přes litr za nějaké to speciální členství. Malinké nákupy zde nedělám (dopravné je zdarma od 600 Kč, jinak se za něj platí - prémiové členství zaručuje dopravu zdarma vždy) a chvilku si na nákup počkat v případě, že jsou zavaleni objednávkami, mi nevadí. V rámci vymezeného času jezdí mimochodem kurýři vždy přesně.

Výsledek: vyplatí se, bez pochyb. :)


Snad jsem vám trochu pomohla zorientovat se v tom, co je výhodné doopravdy a na co si dát pozor. Všechny slevy v rámci Dnů Marianne najdete zde. Při vyhledávání nejnižších cen používám Heuréku anebo vyhledávač zboží Google.


Mějte se krásně a ulovte si ve slevách jen to nejlepší!

Žádné komentáře:

Okomentovat