úterý 23. srpna 2016

Radosti z Ali #1: Šest Pé

Co jsem koupila? Šest Pé!
Pohlednice, Pastelky, Pásky, Pouzdro, Povinníček a Polepky
Dobře, těch Pé je trochu méně, ale kdo by nazýval pravými jmény úkolníček a nálepky, když je tak blízko k dokonalosti.



Obvykle mi docela záleží na složení, místu výroby, ekologickým dopadu, lokálnosti, ... a pak je tu Ali.

Na tomto webu si něco vyhlídnu zhruba tak jednou měsíčně, spíše méně. Neobjednávám si nikdy fejky ani toxickou kosmetiku - alespoň zde se držím některých svých zásad. Zejména u roztomilých kancelářských potřeb ale zapomenu i na zásady zbývající.

Pokud jste taky milovníkem všemožných papírenských blbůstek, mám pro vás pár tipů.


Prodejce - House of Novelty - mi spojil dvě objednávky do jedné. Právě proto v sobě balík neměl žádné bublinkové fólie a ani jiný vyplňovací materiál. Objem krabice totiž na milimetr odpovídal objemům jednotlivých částí zásilky. A přestože je součet částí více než celek :), vešlo se.


Za vše na fotce jsem dala 24.17 USD / 576,70* CZK. A to jsem ještě měla dva dolary dolů. Respektive při každé objednávce nad 12 dolarů jste ušetřili jeden. Proto ty dvě objednávky. :)


Penál nebo kosmetická taštička

2.11 USD / 50,30 CZK


Taštička vypadá jako lahev slazeného karamelového mléka. Je z velmi měkkého a poddajného materiálu.


*První dojmy: Zapínání na zip funguje krásně, taštička vypadá překvapivě dobře. Materiál lehoučce zapáchá plastem, ale to se, doufám, vyvětrá. Taštička je i hodně velká - vyrovná se opravdovým krabicím od mléka!

Odkaz zde.



Čtyřicet nálepek s motivy jídla

0.90 USD / 21.50 CZK
(kus po 0.54 CZK) 


*První dojmy: Nevím proč, obzvlášť když i v popisu předmětu je slovo stickers, ale myslela jsem si, že jsou to dekorační kartičky. Fakt, že jde o nálepky, pozdvihl můj pocit z koupě o několik úrovní vzhůru. Jsou neskutečně rozkošné. Asi mi bude líto je někam lepit.

Odkaz zde.


Číslo v závorce odpovídá počtu nálepek daného tvaru.


Dvanáct pastelek v tubě s ořezávátkem

3.25 USD + poštovné hrazené jen u tohoto předmětu 1.47 USD / 77.50 CZK + 35 CZK


U pastelek není možné si zvolit konkrétní design - prodejce nabízí čtyři. Kromě tubusu s jahodami, který vyšel na mě, jsou dále s citrony, kiwi anebo granátovými jablky.


*První dojmy: Na obale samozřejmě nemůžou chybět nápisy v pseudoangličtině (kdo zná Ali, ví). Naštěstí jich není tolik. :)

Jes, Jes, Aj lajk, Stróbery tu jú!


*První dojmy: Pastelky se docela drolí. Za část samozřejmě může přeprava, část tuhy ale (u některých barev více než u jiných) opadává i při samotném kreslení. Obávám se tedy, že budou pastelky docela rychle pryč. Na druhou stranu mám ale takovéto pastelky ještě dvoje, takže to přežiju.

Odkaz zde.


Ozdobná páska

1.66 USD / 39.60 CZK

Až budu mít nějakou světlou poličku s kosmetikou (a ne tmavou skříňku), tohle na ní bude. <3


Krabička je zhruba stejně velká jako krabička od nálepek. Páska je široká tři centimetry a je jí sedm metrů.

Odkaz zde.



Šest neonových pásek

1.50 USD / 35.80 CZK
(kus po 5.96 CZK)

Jsou široké devět milimetrů a měří pět metrů. Barvy jsou opravdu výrazné, jen kromě té zcela vpravo dole, ta proti ostatním působí trošku vyblitě.

Odkaz zde.


Plánovací seznam

1.73 USD / 41.3 CZK


Králíček, co dělá wassup a zvláštní hnědá postava s knírkem, která vás nutí na nic nezapomenout. To celé padesátkrát a ještě lepící. Neodolatelné.

Odkaz zde.



A to nejzbytečnější a zároveň nejparádnější nakonec - pohlednice!
Jsou tak krásný, že je snad ani nemůžu nikomu poslat. Ale popořadě.

Třicet pohlednic s diamanty

4.54 USD / 108.30 CZK
(kus po 3.61 CZK)

Odkaz zde.



Všech třicet vzorů

Třicet pohlednic s květy

4.47 USD / 106.6 CZK
(kus po 3.55 CZK)

Odkaz zde.



Všech třicet vzorů
Zadní strana - čupr výrok nedávající smysl je žel i zde.

Třicet vzorovaných pohlednic

4.54 USD / 108.3 CZK
(kus po 3.61 CZK)


Odkaz zde.


Všech třicet vzorů

P.S. Nakupovat na Ali není vůbec složité. Stačí k tomu platební karta, kterou lze využívat k platbám online, a založený účet. Cla se většinou bát nemusíte, jelikož zejména u menších věcí berou prodejci za samozřejmost, že balík popíšou jako dárek. Morálně mi to úplně dobře nedělá, ale když si vzpomenu, jak mě těch pár zadržení balíku na celnici naštvalo (ať už kvůli platbě anebo zdržení doručení), jsem minimálně na vážkách.

P.P.S. Z nákupu u některých prodejců můžete získat 4% zpět díky webu vratnepenize.cz. Když se zaregistrujete tady, dostanete 50 Kč.
Stejné podmínky má i plnapenezenka.cz - odkaz zde.
Výhoda plnapenezenka: výplata kdykoliv, u vratnepenize až nad 400 Kč. Vratnepenize ale mívají zpravidla o něco málo vyšší cashback.
/v obou případech je to odkaz přes můj profil, takže ano, něco z toho může kápnout i mně/

* Ceny jsem převáděla cca 20.8. 2016.

4 komentáře:

  1. Moc pěkné věci, já zrovnap řemýšlím, že si nějaké papírenské kravinky z ali/ebay objednám, i když vím, že je nepotřebuji :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ach ty pohlednice, ty jsou naprosto úchvatné. Hlavně ty diamantíkové <3 A dávám odběr, kdyby tě i můj blog zaujal, budu ráda, když mě budeš sledovat také :)

    GIVEAWAY O LUXUSNÍ NÁRAMKY | BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
  3. Ach, ty pohlednice by byly skvělé na postcrossing

    OdpovědětVymazat
  4. Pohlednice jsou fantastické! Sama občas nějaké objednávám kvůli postcrossingu...což mi říká, že bych mohla obohatit sbírku :D
    Jinak to pozdra a la krabice od mléka je úchvatné!

    OdpovědětVymazat