středa 3. srpna 2016

Radosti: červenec 2016

Zdroje: twitter.com/rhettmc, urbanoutfitters.com/uk a twitter.com/linklamont


Má první konjaková

Zmijovec indický. Znáte? Možná ne. Ale konjakovou houbičku, která se z něj vyrábí, už dnes zná kde kdo.

Tato houbička rostlinného původu (ústy prodejce) slibuje jemný peeling a odlíčení v jednom. Dá se používat samotná anebo s odličovacím prostředkem. Suchá je tvrdá, po namočení zcela změkne a malinko zvětší objem. Mívá šňůrku, aby se dala zavěsit a mohla tak po použití pořádně proschnout.

Moje byla součástí objednávky z Urban Outfitters. Pod heslem ,,padá libra, něco si kup'' jsem si ji přihodila do košíku za vcelku přijatelných devět liber (cca 290 Kč). Mou hlavní motivací ke koupi bylo, že je to cesta, jak zmenšit počet vatových tamponků, které každý den spotřebuji. I když jsou ze sebeorganičtější bavlny, pořád je to zbytečný odpad.

Musím říct, že za dobu, co houbičku mám, se mi pleť trochu zlepšila. Brala jsem ale antibiotika, takže bych mezi toto zlepšení a užívání konjakové houbičky rovnítko radši nedávala. Rozhodně mi ale nijak neuškodila, moc místa nezabírá a hlavně nahradí několik tamponků denně.

Docela mě láká objet drogerie a srovnat více houbiček, abych zjistila, zda je mezi nimi nějaký výraznější rozdíl. A zásoby se neztratí (houbička se totiž obvykle používá jen pár týdnů až měsíců).

Zdroj: urbanoutfitters.com/uk

Písně od Rhetta a Linka

Jsem už pár let věrný fanda kanálů Good Mythical Morning a Good Mythical MORE, na kterých jako komické duo působí právě Rhett a Link. V posledních týdnech jsem si ale čím dál víc začala všímat i jejich hudební tvorby. Obzvlášť v době prázdnin jejich Youtube kanálů (letos od 17.6. do 1.8.) jsem ráda slyšela známé hlasy jak v autě, tak třeba při úklidu. Zatímco sledování GMM a GMMore je rituál, během kterého je nutný klid, teď jsem se Rhetta s Linkem naučila i jen poslouchat. A to nejen jako jejich starší podcast Ear Biscuits, ale právě i jako zpěváky a hudebníky.

Přímo z Google play mám tedy Middle School Girlfriend, Facebook, Robot Girlfriend a OCD. Každá píseň mě vyšla na 10 Kč. Jistě jdou tyto písně stáhnout i přes youtube-mp3.org, ale co jsem našla ke stažení legálně, za to jsem platila. Převod videa na zvuk jsem využila jen u několika Songs for when ...

Zdroj: facebook.com/RhettAndLink a youtube.com

Barevné kecky

Měla jsem na ně zálusk už pěkně dlouho. Nakonec se má přání vyplnila a stala jsem se hrdou majitelkou těchhle krásek. Koupené byly v Converse / Vans obchodě na Kozí za 1690 Kč. Třeba na blackcomb.cz se dají splašit o pár korun levněji, za 1672 Kč, ale platíte ještě poštovné, takže to žádný rozdíl není. Pro nebrněnské to ale asi bude možnost číslo jedna.
Edit: boardstar.cz - 1670 Kč, při osobním odběru 1587 Kč - pošta zdarma.


Připadá mi, že mi sedí malinko jinak než jiné. Zatímco nízké bílé Converse mohu v klidu nosit bez ponožek, tyto mě trochu tlačí na achilovce. Mám ale naštěstí zásoby kotníčkových pastelově barevných ponožek, takže mi to nevadí. To už mě víc štve kožen(kov)á cedulka na jazyku. Vedu vnitřní boj, zda ji urvat či ne. Není totiž tak měkká a přizpůsobivá jako cedulka textilní.

Abych ale nejela jen na vlně negativ: hodí se ke spoustě věcí. Určitě je brzy uvidíte, tak se těšte. A já se budu modlit za teplo a sucho, abych je maximálně vynosila. :)


Žádné komentáře:

Okomentovat