sobota 23. července 2016

Vinted poklady: léty prověřené - růžové psaníčko

Jo, zase psaníčko. Z pěti předmětů, které jsem za léty prověřené Vinted poklady prohlásila, jsou psaníčka hned tři. Takže tohle není první a ani poslední. Na rozdíl od toho barevného z Disaster jsem za něj ale nedala ani korunu. Jak?

Růžové psaníčko pro bejby (0 Kč)



Tohle psaníčko jsem totiž vyměnila! Ode mě putoval nějaký parfém a druhým směrem rtěnky a tohle psaníčko (doslova :)). Vím, že bylo nejspíš dárkem k časopisu Elle, ale to na jeho kvalitách nic nemění.


Je světle růžové s černým vzorem, pro mě tedy krásně kombinovatelné. Nosím ho i v běžné dny, jelikož není nepřiměřeně malé - s přehledem se mi tam vejde i peněženka, která většině psaníček svou velikostí konkuruje.


Zezadu vzor dopisu a nejslavnější hláška z Hříšňáku / Dirty Dancing, zepředu zcela jednoduchá. A je růžová! To jen tak pro info, jelikož se mi v průběhu focení měnily světelné podmínky.


Kdysi dávno jsem četla průzkum, že je Hříšný tanec číslo jedna mezi filmy,
které si ženy pouští, když jsou nemocné.
Bridget Jones skončila až druhá.
Děláte to taky? :)

2 komentáře:

  1. To je krásný úlovek, moc se mi psaníčko líbí :)

    BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, pamatuju, jak bylo jako příloha v Elle.)
    Hříšný tanec si teda nepouštím vůbec. hehe:D

    OdpovědětVymazat