sobota 16. července 2016

Vinted poklady: léty ověřené - makeup 100% Pure

V tomto případě ne úplně léty ověřeno, dokonce ani rokem, ale mám pocit, že to možná o malinko víc než šest měsíců, tedy dobu, za kterou se má makeup spotřebovat, bude.

Makeup se super ovocem od 100% Pure (495 Kč)




100% Pure je pro mě značka snů. Netestuje na zvířatech, je opravdu (!) přírodní, neobsahuje žádné ,,jedy'' a obecně má skvělé věci v rozkošných baleních. Jako jediná na světě používá barevné pigmenty z ovoce a zeleniny. Většina produktů (snad i všechny?) neobsahuje vodu, takže kupujete opravdu ten daný produkt, ne produkt zředěný na dvojnásobek objemu.


Jedná se tedy o makeup se super ovocem v odstínu Creme. Je to určitě jeden z nejsvětlejších, jaký jsem kdy měla, což mi samozřejmě vyhovuje. Je porcelánový s teplým podtónem. Přímo tento odstín je ke koupení zde za 1240 Kč. I když je pořizovací cena dost vysoká, myslím, že zrovna u 100% Pure se platí za složení a ne za velké jméno. Proto ho do budoucna plánuji i za plnou cenu.


Makeup ubývá odspoda, protože má pumpičku. Právě proto mi nevadilo ho pořídit z druhé ruky, jelikož to, že si dá někdo jednu dávku na sebe a zjistí, že mu nesedí odstín, mi nepřijde jako opodstatnění vyhodit tak skvělou (a drahou) věc. 


Ze začátku se mi s ním docela špatně pracovalo, jelikož jsem byla zvyklá na poměrně tekutý BB cream od korejské Skin79, který používám už několik let, anebo na produkty jemu podobné konzistence. Musela jsem se naučit pracovat trochu rychleji, protože se tento makeup do kůže dobře vsakuje. To je po zaučení se výhodou - krásně splyne s pletí. I tak ho ale někdy používám smíchaný s něčím tekutějším, například s podkladovkami z Lushe anebo s již zmíněným korejským BB.


Dobře kryje a vytváří poměrně matný finiš. Osobně mi to nevadí, ale na suché pokožce by asi mohl zmatnout až do podoby nepřirozené masky.


Na fotce jsem ho rozmazávala do ztracena směrem doprava/blíže. Poslední foto je po vsáknutí (velké vrstvě vlevo/dál to zhruba půlminutu trvalo, ale vsákla se také). Je na něm hezky vidět výsledná matnost.



Máte nějaké zkušenosti s přírodními makeupy? Nebo přímo se 100% Pure?

1 komentář:

  1. S přírodními make-upy zkušenost nemám, make-up skoro nepoužívám, jen na kruhy pod očima. :) Ale je super, že existuje takováhle značka.

    BLOND SITE

    OdpovědětVymazat