sobota 9. července 2016

Vinted poklady: léty ověřené - barevné psaníčko

Než se začnu chvástat dalšími aktuálními vinted poklady (jako třeba v květnových a červnových Radostech), zmíním pár z minulosti. Nejenom proto, aby jim to ,,nebylo líto'', ale hlavně proto, že jsou to opravdu poklady, protože mě ani po víc než roce nepřestaly bavit.

Měla jsem malé dilema, zda říkat, od koho věci mám. Rozhodla jsem se, že nebudu kazit to, co je na votoči pro mě nejhezčí - fázi hledání. Navíc tu danou věc už stejně od toho či onoho uživatele nekoupíte. Tedy není-li to přeprodejce z Ali, což je žel na vinted časté. V životě by mě ale nenapadlo od těchto lidí něco kupovat, takže tenhle scénář zde nenastane. Spokojme se tedy s popisem a cenou. Ať se líbí! :)


Psaníčko Disaster (360 Kč)


Psaníčko tak zajímavé a neminimalistické, že bych si ho v obchodě asi nekoupila. Utáhlo mě na svoji roztomilost. A jak jsem nakonec doma zjistila, úžasně doplňuje spoustu mých šatů.



O značce Disaster jsem v životě neslyšela, ale její produkty se dají koupit například na different.cz. Tuto konkrétní kabelku jsem nakonec našla i na ZOOTu! Tam je k dostání za 949 Kč.


Zepředu je psaníčko hnědé, mentolové a bílé, zevnitř jasně růžové, zezadu oranžové. Prostě hýří barvami. Navíc má obláčkovitý lem a malou kapsičku uvnitř. A taky klíček, ten krásný klíček. Zapínání je na malý magnet uprostřed překlápěcí části.

Šaty, ke kterým ho nosím nejraději, snad někdy brzy ukážu v OOTD. Stačí jen počkat, až zas půjdu do nějakého menšího neformálního divadla. :)


1 komentář:

  1. To je překrásný kousek! Velmi originální, moc se mi líbí!
    BLOND SITE

    OdpovědětVymazat