pátek 10. června 2016

Letní giveaway: paletka stínů / 2 lesky na rty

Můj první příspěvek do éteru byl pod titulkem Jaro oficiálně zahájeno. A protože se blíží oficiální zahájení léta (tentokrát už nespojeno s žádnou činností mých psů), rozhodla jsem se někomu udělat radost.

Čili Léto oficiálně zahájeno!

Pravidla:
1) Pro účast stačí napsat komentář s tím, co máte na létě nejradši (a co třeba vůbec). V komentáři musíte uvést svou emailovou adresu, na kterou vás mohu kontaktovat.
2) Pokud bude méně než patnáct komentářů, losuji pomocí random.org jednoho šťastlivce (o cenu 1). Pokud více než patnáct, losuji dva (jednoho pro cenu 1 a druhého pro cenu 2). Proto klidně přizvěte kamarády, ať se přes tu hranici dostaneme a cena 2 mi nezůstane doma. :)
3) Pokud počítáte s tím, že se bude hrát o obě ceny, napište, kterou byste radši, ať se vám výhra neválí na poličce, zatímco někomu jinému by dělala radost. V tomto případě budete slosováni jen pro tu danou. Kdo nenapíše nic, bojuje o možnost vyhrát kteroukoliv. :)
4) Losuji pomocí random.org v první 100% letní den, tedy 22.6. 2016 večer. Výherce zveřejním na tomto blogu a zároveň ho/ji/je budu kontaktovat na uvedený email.


No a konečně k výhrám! Ty jsou totiž opravdu v letním duchu. :)

Výhra 1

 Lesky na rty Makeup revolution WOW Gloss Scarlet a Supersonic


WOW GLOSS (zleva) Supersonic/Rychlejší než světlo a Scarlet/Šarlatová. Zdroj fotek swatchů: makeuprevolution.cz


Výhra 2

Paletka osmnácti očních stínů Makeup revolution Colour Chaos


Paletka obsahuje mimo jiné několik stínů zářivých barev v matném provedení, což je přesně to, co využijete tohle léto. Výrazné líčení očí letos letí, tak proč to nezkusit. :)
Paletka osmnácti očních stínů Colour chaos. Zdroj spodní fotky: makeuprevolution.cz


Hodně štěstí! :)

13 komentářů:

  1. Ahoj,
    Na létě mám ráda slunce,vodu a vesnický zábavy na výletištích. :)
    Co nemám ráda - to jsou občas
    spálená ramena..ale za to léto
    nemůže, za to si můžu sama, když se zapomenu namazat. :)
    zdenule.coufalova@volny.cz

    Měj se hezky:) Zdeňka

    OdpovědětVymazat
  2. Se omlouvám, o ceny se nehlásím, ale musím říct, že jsem potěšena, letos zjevně vařím v moderních barvách.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj,
    Na létě mám nejraději, ty barvičky, sluníčko a jak jsou všichni šťastný, ďětský smích všude a plno koupání.
    A co nesnáším? Nooo... Propocený mhd, každodenní holení se a hlídaní každý pneumatiky mischellin :DD ale jinak je léto super!
    Email: levandulka97@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Co miluju v lete? Teplo, vodu, blazneni a hlavne si uziju prazdniny s detmi, nemusime vstavat rano do skoly a do skolky😍
    Jedine, co v lete nemam rada, ze se nam neda v noci spat kvuli tomu dusnu.
    Pokud vyhraju, potesili by me obe vyhry😜😜😜
    Marianadaska1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Na létě miluju to nadherne počasí miluju vody a opalování léto mam Spojené s volnosti a také dovolenou u more ☺ a co nenávidím jsou vosy a jina havěť co všude furt lita 😀 pokud vyhraju potěšila by me aai nejvíce výhra číslo 2 😊 ell.fina@email.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Na létě miluju jakožto student samozřejmě prázdniny :D Ale jistě to není jediná věc, kterou na létě miluju :) Ačkoliv mé úplně nejoblíbenější období je jaro, léto je hned za ním :) Miluju, když jezdíme na dovolenou, kterou si vždycky užiju, miluju když je takový vedro, že je nejlepší plácnout sebou někam do vody, miluju, že to většinou krásný počasí na mě i na lidi v mém okolí nějak přenese dobrou náladu a všichni jsou najednou jen milí... a takhle bych mohla pokračovat :)
    Nejvíce by mě potěšila asi paletka :)
    ivetaskutkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Co mám na létě nejradši? Nejvíc asi to, že je krásné počasí a všude to hraje barevně! :)
    Pak taky se mi líbí, že v létě o prázdninách ani tak brzo vstávat nemusím.

    A co mi vadí na létě? Asi to velké teplo - 26°C+, protože pak jen vyhledávat chlad taky není zrovna nejlepší aktivita.. Jelikož nemám ráda bodavý hmyz a v létě se nejvíce ukazuje, tak je na druhé příčce, co v létě nemám ráda. :)

    terkaturynova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Ja mám najradšej to, že sú dlhšie dni a, že môžem prevetrať všetky svoje letné šaty :-)
    sasanemo@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  9. Na létě mám nejradši, že teplo a můžu se koupat, chodit ven a jsou prázdniny!! :-) Taky je super, ze se nemusím moc oblékat a můžu nosit na očích bláznivé barvy <3
    stribrnaklara@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. macu@seznam.cz
    Na létě miluju asi všechno, mohla bych zimu zkrátit jen na Vánoce, jinak bych brala pořád teploučko :-) Nejradši mám prostě jak to léto prostě krásně voní.
    Pokud bych si mohla vybrat, tak bych brala paletku

    OdpovědětVymazat
  11. radfordova@seznam.cz

    na létě mám jednoznačně nejradši meloun, volno, volné tenké oblečení a spaní při otevřeném okně... s tím trochu souvisí to, co naprosto nesnáším a to je hmyz - hlavně komáři :D

    OdpovědětVymazat
  12. Jsem nadšená, že konečně nastala sezóna koupališť a čváchání se vodě obecně :D Jsem vodní živel a v bázeně bych dokázala vydržet opravdu dlouho :D
    tvorilka97@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Slunce, koupání, cestování
    Ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat