úterý 10. května 2016

Radosti: březen a duben 2016

Radosti jsou souhrny všeho nového anebo významného. Kdybych si hrála na něco, co nejsem, byly by to hauly. Z části. Z toho zbytku pak z daného období (měsíce či dvou) to nejdůležitější, nejzajímavější anebo to, co mi jednoduše z nějakého důvodu zůstalo v paměti. Třeba zajímavá představení, restaurace, lidé, věci, pocity.

Nejdříve tedy ta materiální část - věci.

Oblečení

Obvykle s nákupy u Youngprimitive čekám na moment, kdy se budu odměňovat. Třeba za udělanou zkoušku a podobně. Na Pausery jsem ale koukala už tak dlouho, až se ucho utrhlo a letěly do košíku. Jen tak. Poprvé jsem si je vzala v den, kdy jsem šla k lékaři. Byly tématem číslo jedna jak u sestry, tak u doktorky. To hned zlepší den. :)

Legíny Pauser - zdroj: youngprimitive.cz

Kosmetika

Z kosmetiky stojí výrazněji za zmínku tři věci. Teda vlastně sedm. Na začátku dubna mi konečně dorazilo pět tekutých rtěnek od Colourpop. Barvy jsou boží a dobře drží. Všechny. Zbytek věcí tvoří výsledek náletu na limitované edice v dm - zdravíčko z limitky od alverde a suchý šampon od Batiste.

Batiste: sweetie; Alverde: 10 Blumenwiese;
Colourpop: Lyin' king, London fog, Lost, Prim, Toolips. 



Dekorace a domácnost

Zoot. Černá díra, do které mi každý měsíc mizí až moc peněz. A nejhorší je, že mi to ani nevadí. Protože prostě miluju hezký věci. No.
Jelikož máme doma zvěřinec (o tom se ještě zmíním dále), dóza na piškoty, sušené maso a kupované či homemade sušenky je nutnost. A téhle jednorožčí prostě nešlo odolat. 
Dlouhodobě se snažím dodržovat pitný režim. Skleněná nádoba s brčkem, kterou má doma už asi každá basic bitch, mi prostě vyhovuje. Piju z ní doma, beru si ji do auta (protože skvěle těsní), ... a hlavně jsem během svého polozdechlého období zjistila, že zvládne i vroucí vodu. Takže je ihned jednou z mých nejoblíbenějších nádob na čaj. (Když v ní mám horký nápoj, nevyužívám samozřejmě plastové brčko. Pelíšky naživo nepotřebuji.)

Odkazy na sklenici a dózu :)




Radosti naživo

Jaro!

Konečně začalo být teplo. Navíc takový to nejlepší, kdy člověk nemá pocit, že omdlí, ale je mu dobře. Vše do sebe zapadlo v momentu, kdy mi došlo, že jsou Velikonoce a já zároveň můžu vytáhnout svoje milované králičí šaty. Prostě skvělé.

 tento outfit na lookbooku


Adoptovali jsme

To nejdůležitější až nakonec. Jak už zde bylo k vidění, máme nějak hodně psů. Ten poslední si nás vyadoptoval v první půlce března. Nebudu to rozvádět - je prostě náš a milujeme ho. 
Kdo byste chtěli zjistit více o možnostech, jak jde získat domů nějakého toho placatého parťáka, nejčastěji francouzského buldočka, občas i angličáka anebo mopse, určitě mrkněte na fejsbuky občanského sdružení Buldočí naděje tady

Rickman si ihned zarezervoval pelech své dvoukilové ségry.
Aktualita: pelech je placatej. Svůj k svému.


Mějte se krásně!





Žádné komentáře:

Okomentovat