úterý 17. května 2016

dm box jaro 2016

dm box je soutěž probíhající několikrát ročně organizovaná drogerií dm. Účastnila jsem se už pětkrát a konečně na mě také došlo! Mail s tou skvělou novinou mi sice došel už ve tři odpoledne, ale jelikož jsem tou dobou jela na pozdní oběd do Zappadla (jídlo, prostředí i obsluha super, steak a Zappadlo dort úžasný!), dostala jsem se k němu až v 19:50. V 20:01 už jsem kníkala štěstím u pokladny nejbližší prodejny dm. 

Jak už jsem naznačila, dm box jsem vyhrála poprvé. Bylo to dosti velké zadostiučinění, protože mám nastřádáno přes 850 bodů a moc netuším, za co bych je jinak utratila. Používám totiž novou aplikaci dm, kde se dá koupit za body jen ten slevový kupon, který si člověk vybere. Do propadliště dějin tedy pomalu mizí knížečka za 150 bodů, ze které většina lidí reálně využila max pět stránek a se zbytkem se mohla jít vyfotit. 

K boxu!


Málem jsem se rozpustila, když jsem uviděla tu nádhernou krabici. Nejen, že ,,jsem na krabice'', ale hlavně na ty pěkné. A tuším, že obvykle je dm box jen jednobarevný.
Takže jak vidíte: něžné vodovkové květy zvenku, fialový papír se zelenou mašlí uvnitř.




Box má, předpokládám, v podstatě fungovat jako propagace produktů vlastních a spřátelených značek. Samozřejmě s tím, že si po vyzkoušení vše naklušete koupit za své. Rozhodně u mě funguje ta část, že většinu produktů ráda zkusím. A co si pak koupím? No, možná něco...možná.



V boxu je celkem dvanáct věcí.

První je vzoreček parfému. Jelikož tato složka není ani vypsána v přiloženém letáčku, řekla bych, že se do balíku házelo mnoho různých. Na mě připadl True od Replay. Ve volbě parfémů jsem teď celkem jasně rozhodnutá (vede Lush na plné čáře), ale ráda vůni více prozkoumám, složení totiž vůbec nezní zle (hlava: mandarinka, červené bobule, švestka, černý rybíz, nektarinka; srdce: bavlník, černý pepř, turecká růže, otočník; základ: vanilka, santalové dřevo, kašmírové dřevo, pačuli; celkové vyznění květinové, ovocné, vanilkové).

Diadermine kapsle - mají zpevňovat pokožku a bránit tvář před takovými nepřirozenými věcmi, jako jsou třeba vrásky. Vlastně proč ne. Sice myslím, že ještě pár let rezervu mám, ale patlat si něco na tvář je příjemné, takže pokud nemají nějak jedovaté složení, nejspíš je využiju všechny. A pokud ne, přesunu je k mámě.
Edit z večera: složení nezkoumáno, kapsle předány.

Indulona na nohy - určena na suchá místa. Tento problém ,,žel'' nemám, takže předám příteli na lokty. Stejně to dopadlo kdysi i s Lemony Flutter od Lush - mé jediné využití bylo, že jsem si chodila učmuchávat.  


Řasenka Forbidden Volume od Essence - momentálně mám dvě velice oblíbené řasenky, které střídám. Konkrétně řasenku Extra od Moje za 69,- a řasenku Hypnose od Lancome, která stojí sice desetinásobek, ale službu mi obě udělají zhruba stejnou. Tolik jen k rozšířenému rovnítku mezi dražší a lepší. Tuto asi načnu poměrně brzy, jelikož obě zmíněné už používám pár měsíců, takže čistě ze zdravotního hlediska už pomalu přichází jejich čas.

Řasenka by dle přibaleného letáčku měla obsahovat černá vlákna, která způsobí výrazné prodloužení řas. Při rychlém prohlédnutí kartáčku jsem si ničeho takového nevšimla, ale zbývá jen doufat, jelikož řasenku tohoto typu už si chci nějaký ten pátek pořídit. Navíc mám zrovna na cestě kleštičky na řasy, tak třeba budu příští týden při každém mrknutí odírat stropy.


Rozporuplná trojice.

Chia kaše s borůvkami od Semix - jejich kaše mám moc ráda, doma mám asi osm krabic s různě ochucenými a když nestíhám kaši rychle umíchat sama, volím tyto. A zrovna tato konkrétní je snad má nejoblíbenější. Na druhou stranu jich mám doma momentálně zhruba šest a vím, že stojí 10 Kč/kus, takže bych možná přivítala v boxu něco malinko ,,většího'' (obzvlášť, když je to jediná potravina). Na druhou stranu je ale fajn, že tyhle dobrý kaše pár lidí nově objeví.

Adidas antiperspirant v malém balení do kabelky. Dle obalu zcela první bez hliníkových solí. Jelikož je vše, co k tomuto účelu už pár let používám, bez hliníku, nejsem si jistá, zda to není tak trochu lež. Malé balení je ale milé a praktické, takže ho asi při první příležitosti dám mámě - ta také miluje takovéto miniaturky.

Vložky. Nějaký voňavý. Anebo ochucený? Nevím, nepoužívám, mám kalíšek. Takže u těch fakt netuším, co s nimi.


Colour Catcher - ubrousky do pračky, které chytají uvolněné barvy z prádla. Takže můžu prát bez třídění. No, netřídila jsem oblečení nikdy, protože peru při nízkých teplotách, ale teď už alespoň vím, že mohu netřídit s radostí. Asi s tím budu prát alespoň vše nové a barevné. A jelikož jsem někde zahlédla zmínku o zesvětlení zašedlého prádla, podrobím ubrousky testu.
(ano, vím, zašedlé to mám proto, že netřídím)

Dermacol sprchový gel Irská káva - nic z řady Aroma Ritual jsem nikdy nezkoušela, ale párkrát už se mi v obchodě při očuchávání prolomila kolena. Vždy ale převládl hlas rozumu řvoucí, že mám v lednici řadu sprcháčů a mýdel z Lushe, tak ať si nevyskakuju! Tentokrát jsem ho ale vyhrála, takže si hlas může trhnout. :)

Voní po kávě a voní krásně. Dle letáčku jsem teoreticky ještě mohla získat vůně Vodní meloun, Černá třešeň anebo Rozpustilý citron. ... Rozpustilý? Citron, který je rozpustilý, voní jinak, než třeba citron zasmušilý? Člověk se učí každý den.

Balea šampon a balzám na vlasy - řada Svěžest a obnova, jak jsem zjistila posléze, jelikož nevládnu němčinou. Běžně bych si ho nekoupila, jelikož pořád přeskakuju mezi Lushem a přírodní kosmetikou. Pořád jsem nezjistila, zda mým vlasům SLS vadí anebo ne. Respektive jestli zvládnu věci, které SLS nemají. V Lushi se mu totiž nevyhnu. I v těchto dvou produktech SLS je. Ale zase neobsahují silikony, což je více než plus, to by totiž ,,letěly''. Obojí vyzkouším. Jen musím ještě zjistit, na co přesně tenhleten balzám je. Je to něco jiného než kondicionér? Je to něco jako maska? V těchto chvílích se cítím jako z jiného století...

Balea voda - obyčejná voda v natlakovaném obalu, který se navíc nedá jen tak vyhodit. Nejméně ekologická věc, kterou si umím představit. Vypoužívám ho, protože vyhodit ho plný by byla ještě větší hloupost, než ho vyhodit prázdný, ale minimálně u tohoto kousku vím, že si ho 100% nekoupím. Vodu si dávám do běžné lahvičky s rozstřikovačem (nejčastěji do těch od pleťových vod z Lushe). Nechávám je v létě v lednici a myslím, že efekt je stejný. Jen jsem hnacím pohonem já a ne plyny, které mimo mnoha jiných také negativně ovlivňují životní standard nás všech. 

Jako celek mi ale dm box přinesl obrovskou radost. Zejména momentem překvapení a božskou krabicí. Ale i některé věci moc ráda vyzkouším.


Vyhráli jste někdy dm box? Nevíte o boxech s překvapením, které obsahují přírodnější potraviny a kosmetiku? (Něco jako Zajíc v krabici, ale se šminkama, viteco. :))

Mějte se!

Žádné komentáře:

Okomentovat